ראש העיר: "כרופא אני ממליץ מאוד לחסן ילדים"

עם הופעת הזן החדש 'אומיקרון' קיים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ישיבת הערכות מיוחדת עם מטה הקורונה העירוני וקורא לכולם למהר ולהתחסן. הפוסט המלא:בפנים

בפוסט נרגש שהוציא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נכתב:
"תושבי אשדוד היקרים,
בשעה זו סיימתי ישיבת היערכות של מטה קורונה העירוני, לאור הופעת זן הקורונה החדש האומיקרון, שהתגלה לאחרונה ומאיים לשבש מחדש את מציאות חיינו.
האומיקרון ככל הנראה מדבק יותר מהזנים הקודמים, אך כבר עתה ברור שבמחלימים ומחוסנים הוא גורם למחלה קלה בלבד, ובכל מקרה החיסון מגן מפני מחלה קשה.
כפי שהוכח מעל כל ספק עד היום, החיסון בטוח ויעיל, במבוגרים וגם בילדים! בזכות החיסון, החיים במדינת ישראל ובעולם, חזרו לשגרה כמעט מלאה.

אנא מכם תושבים יקרים,
כל מי שטרם התחסנו בכלל, או טרם קיבלו את הזריקה השלישית, לכו בבקשה להתחסן.
ולהורי הילדים מעל גיל 5 אני ממליץ מאוד, גם כרופא, לחסן את הילדים בהקדם (שניים מנכדיי הספיקו להתחסן השבוע וליתר הנכדים קבועים תורים לשבוע הבא). למרות שרוב הילדים עוברים את זיהום קורונה בקלות יחסית, חלקם עלול לפתח מחלה קשה ומסכנת חיים (תסמונת PIMS). כך שהסיכון מזיהום קורנה בילדים, גבוה הרבה יותר מהסיכון בחיסון, שכמעט ואינו קיים. אז בבקשה, שימרו על הילדים וחסנו אותם למען בריאותם ולמען בריאות המשפחה כולה.
ישנם מועדים פנויים בכל קופות החולים, וגם אנחנו נקיים ימי חיסונים יעודיים לילדים במועדים שיפורסמו בקרוב.
חג חנוכה שמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך