נובמבר הגיע! כיצד לבחור נכון תיק לנשים מבלי להתפשר על האיכות

חודש נובמבר כבר כאן ובעת שאנו נכנסים לעונת החורף מרגישות נשים רבות כי הגיע הזמן גם לחדש ולהחליף את התיק עימו הן מסתובבות. בין אם מדובר בתיק גב לנשים, תיק למחשב הנייד, תיק צד או כל סוג אחר, חשוב לבצע את הבחירה בצורה נבונה ומושכלת על מנת שהתיק באמת יהיה לך נוח וישרת אותך נאמנה לאורך כל השנה הקרובה. כיצד נבחר נכון תיק לנשים, בלי להתפשר על איכותם?
תמונות: עמית אופק

בחירת תיק גב לנשים – נקודות שחשוב לקחת בחשבון

מהן הנקודות שנרצה לזכור ולקחת בחשבון בבואנו לבחור תיק גב לנשים?

נקודה ראשונה נוגעת לסוג החומר ממנו עשוי התיק. בפרט – תיק בד מול תיק עור (אלו הם שתי האלטרנטיבות העיקריות מבחינת חומר הגלם ממנו עשוי התיק). בעוד תיקי עור נחשבים לרוב אלגנטיים יותר ובמקרים מסוימים גם חזקים ועמידים יותר בפני מים, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תיקי בד לנשים אשר אינם נופלים מתיקי העור מבחינת מאפיינים אלו. תיקי עור לרוב מתאימים יותר כתיקי צד מאשר כתיקי גב, שכן תיק בד גמיש ונוח יותר בתור תיק גב. עם זאת, בשנים האחרונות עוצבו ויוצרו גם דגמים מסוימים של תיקי גב מעור אשר הפכו פופולאריים ביותר בקרב נשים. בנוסף, כדאי להכיר כי ניתן למצוא כיום מגוון רחב של תיקים דמויי עור, המדמים בצורה מושלמת עור מכל בחינה אך אינם מכילים כלל מוצרים מן החי. 

נקודה חשובה נוספת היא כמובן המחיר. כאן לרוב נדרש לעשות בחירה כלשהי בין עלות לבין איכות, שכן כמו במרבית התחומים האחרים גם כאן מוצרי איכות עשויים לעלות יותר. עם זאת, כאשר מדובר בתיק גב לנשים (או לגברים, לצורך העניין), חשוב מאוד להקפיד שלא להתפשר על האיכות כלל, מפני שמדובר לא רק בנוחות היומיומית שלך אלא גם בבריאות הגב ועמוד השדרה. ניתן למצוא כיום שלל מבצעים מיוחדים עבור תיקי גב לנשים, בפרט של מותגים מובילים אשר רמת האיכות שלהם אינה מוטלת בספק. דוגמאות רבות לכך תוכלו למצוא, למשל, באתר "כיסים".

בחירה נכונה של תיק מחשב לנשים

נקודה חשובה ומרכזית הרלבנטית כיום ליותר ויותר נשים היא בחירת תיק מחשב – בין אם את סטודנטית או לוקחת עימך את המחשב הנייד לעבודה (או לכל מקום אחר), חשוב ביותר לרכוש תיק גב איכותי, המיועד ספציפית גם לנשיאת מחשב.

תיק מחשב לנשים יכלול לרוב תא מיוחד המיועד למחשב, רצועה המאפשרת לתפוס ולקבע את המחשב, מקום לעכבר ולכבל החשמל ומספר תאים נוספים בהם נוכל לשים את כל שאר חפצינו. תיק מחשב  טוב ישמור ויגן על המחשב וגם על הגב והבריאות שלך, וחשוב לבחור אותו על פי גודל המחשב הנייד הספציפי שלך. בכל מקרה, כאן הבחירה פשוטה יחסית – כנסי לקטגוריה של תיק מחשב לנשים, וכל התיקים שם מותאמים במיוחד לנשיאה של מחשב נייד, ולתמיכה בגב ובגוף.

בשיתוף כיסים – תיקים וארנקים מעוצבים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך