בחירת תיקים וארנקים לגבר

התיק והארנק שלנו הם מהאביזרים השימושיים ביותר עימם אנו מסתובבים לכל מקום. בחירה נבונה של פריטים אלו יכולה לסייע לנו להתנהל ביתר קלות, לשמור על הגב ועל הגוף שלנו וגם לתרום ל"לוק", למראה הכללי ולסגנון שלנו. מה כדאי וחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים תיקים ו/או ארנקים לגבר, הן עבור עצמנו והן כמתנה עבור אדם הקרוב אלינו?
תמונה: pixbay

בחירת ארנק לגבר – מה חשוב לקחת בחשבון?

נתחיל בבחירת ארנק לגבר – מה נרצה לקחת בחשבון על מנת שהארנק אכן יהיה נוח ושימושי? נקודה אחת שכדאי לתת לה את תשומת הלב היא הגודל והחלוקה הפנימית של הארנק. חשוב שבתוך הארנק יהיו מספיק תאים מסוגים שונים על מנת שיוכל להכיל שטרות, כרטיסים מסוגים שונים (כרטיסי אשראי, רב קו, כרטיס קופת חולים, כרטיס עובד/סטודנט וכיוצ"ב), כסף קטן וכל דבר אחר שאנו עשויים לרצות לקחת בארנק ולשמור עליו. מצד שני, חשוב גם שהארנק לא יהיה מגושם וגדול יתר על המידה. זאת על מנת שנוכל לקחת אותו גם בכיס של המכנסיים בלי שיכביד עלינו יתר על המידה.

בבחירת ארנק חשוב לזכור גם כי כיום יותר ויותר פעולות עוברות לסמארטפון, ובמקרים מסוימים מאפשרות לנו להסתובב עם פחות דברים בארנק – למשל, במרבית המקומות אנחנו כבר משלמים באמצעות אפליקציה או כרטיס אשראי ולא נזקקים למזומן, חלק מהכרטיסים שפעם היינו סוחבים איתנו כבר אינם רלבנטיים מכיוון שאנחנו מזדהים ומבצעים פעולות אונליין וכו'. לכן, ייתכן כי עבור גברים רבים ארנק קטן וקומפקטי יחסית יכול להספיק.

ומה בנוגע לחומר הגלם ממנו עשוי הארנק? סוג הארנק לגבר המוכר ביותר הוא כמובן ארנק עור, אך כדאי להכיר כי גם כאן יש התפתחויות וחידושים. בפרט, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של ארנקים מחומר דמוי עור, כזה המדמה עור בצורה מושלמת מכל בחינה. ארנקים אלו עשויים להיות זולים יותר, ומושלמים עבור מי שמעוניין להימנע מפגיעה בבעלי חיים.

בחירת תיק לגבר

הנושא של בחירת תיק לגבר הוא רחב ומגוון יותר מבחינות אופציות ואפשרויות שונות. 

למשל – כיום אחת הנקודות הרלבנטיות ביותר מבחינת שימוש בתיק גב היא מחשב נייד – רבים מאיתנו סוחבים את המחשב הנייד בתיק לאורך מרבית היום – לעבודה, ללימודים וכד'. תיק גב למחשב נייד מכיל לרוב מקום ייעודי ומרופד למחשב עצמו (בו המחשב מוגן יותר), ובמקרים רבים כולל גם רצועה אשר תופסת את המחשב במקומו על מנת לקבע אותו. 

כיום גם הופך נפוץ יותר ויותר השימוש בתיקי צד בקרב גברים. תיק צד לגבר מהווה פתרון שימושי, יעיל ונוח לנשיאה של כל הדברים הקטנים שאנחנו צריכים איתנו כמעט בכל מקום, דוגמת סמארטפון, מפתחות, ארנק וכו'. זו יכולה להיות מתנה מצוינת עבור גברים, אשר רבים מהם עשויים להסתובב עם חמישה או עשרה פריטים שונים בידיים ובכיסים בכל מקום אליו הם הולכים, אך לא יחשבו בעצמם על האפשרות של קניית תיק צד לגבר.

בשיתוף אלטר תיקים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך