אשדוד כבר לא "אדומה". מ.ס אשדוד ניצחה בדקה ה-95 ועלתה מעל לקו האדום

מ.ס אשדוד גברה בבית על הפועל ירושלים העולה החדשה לליגת העל "בקרב תחתית" 0:1 מפנדל של קני סייף בדקה ה-95 ועברה אותה אל מעבר לקו האדום.
סייף. שער ניצחון בדקה ה-95. 0טל אקוקה)

בדקה ה-90 לפני הפגרה, איבדה מ.ס אשדוד שתי נקודות מול באר שבע שכבשה מולה את שער השוויון. מאז באשדוד דיברו על שתי הנקודות שמנעו מנה לעבור את הקו האדום. במוצ"ש לאחר החזרה מהפגרה אשדוד שיחקה "בקרב תחתית" מול הפועל ירושלים שמעליה ומעל לקום האדום. ניצחון, היה ברור, יביא את אשדוד מעל לקו. המשחק הסתיים ב0:1 לאשדוד משער בפנדל בדקה ה-90 שהביא אותה אל מעל לקו האדום.

עוז בילו (2) קיבל כדור מגיל כהן ובעיטה מעל לשער לא רחוק מהמשקוף. אשדוד לחצה עוד וירושלים התגוננה עם יציאה מידי פעם למתפרצות. שיטה שלאשדוד קשה לשחק נגדהה. .בילו (15) שוב הגיע למצב מסוכן אדליי שוער ירושלים עצר.

אבל ירושלים בדקה ה-24 כמעט "טרפה" את הכל. טעות בהגנת אשדוד השאירה את אגדה חלוץ האורחת מול השוער יואב ג'ראפי לבד והאחרון מנע שער שהיה גורם להלם באשדוד. .2 דקות אח"כ ברסקי בעט מעל המשקוף. ירושלים התחילה להבהיר שהיא לא הגיעה בכדי לשמש תפאורה לאשדוד. אשדוד מצידה הגיבה עם  עוז בילו (שוב הוא) הגיע למצב מסוכן ליד שער ירושלים (30) והגנת ירושלים הרחיקה כמעט לשער. טום בן זקן שלח 3 דקות אח"כ כדור מצוין, באיו החמיץ אותו ואינברום הגיע מאחור ובעט ממטרים ספורים מהאוויר ליד השער

בדקה 42 התרחש האירוע המרכזי במשחק. הגנת ירושלים איבדה את הכדור על סף הרחבה. קני סייף חטף והוכשל על ידי גוני נאור כשהוא אחרון לפני שער ירושלים. השופט אביעד שילוח הלך ל-VAR וקבע אדום לנאור וכדור חופשי מ-16 מטרים לאשדוד. בן זקן בעט וחילץ זינוק מדהים מאדליי שוער ירושלים. 0:0 במחצית, אבל יתרון שחקן לאשדוד לקראת המחצית השנייה.

בילו. צילום: טל אקוקה.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה בשחקן אחד יותר במטרה להשיג ניצחון. ירושלים הוציאה קשר והנכיסה מגן. המטרה הייתה ברורה – נקודה. באיו (46) כמעט התכבד בשער כשנגח ליד הקורה של ירושלים.  5 דקות אח"כ סבג בעט כדור ואדליי מנע שער. זה התקרב.

ירושלים נראה כאילו מוותרת על ההתקפה והתעסקה רק בהגנה. אשדוד לחצה. חמודי כנעאן שנכנס בדקה-62 הכניס הרבה כח עם המהירות המתפרצת שלו בהתקפה. אשדוד חסרה רגל מסיימת בהתקפה. אחרי כל זה אשדוד כמעט ספגה מירושלים שהייתה גונבת את המשחק. מתפרצת של ירושלים (75) כמעט הסתיימה בשער. חדידה ואחריו נומביל החמיצו פעמיים מול ג'ראפי. מזל גדול לאשדוד.

אבל בדקה ה-95 חצי דקה לסיום זה הוכרע לטובת אשדוד. יעקב בריהון נדחף ברחבה והשופט שילוח קבע פנדל. קני סייף עשה מזה 0:1, שער ניצחון כל כך חשוב לאשדוד, שכאמור העלה אותה מעבר לקו האדום.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 67), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, ג'אבר (כנעאן, 62), סבג, אינברום (מתאוסיניו, 67), סייף, בילו (בריהון, 73), באיו (זאקריה, 73)

. .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך