דרבי הצמרת האדום של אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ניצחה בחוץ בקרב הצמרת את האדומה מראשל"צ - הפועל ראשל"צ 27:31. אשדוד במקום הראשון. זה היה ניצחונה השביעי ברציפות.
הפועל SP אשדוד ניצחה  בחוץ את הפועל ראשל״צ 31:27 בקרב הצמרת המרתק שנערך בשישי בנחלת יהודה. אשדוד עם הניצחון השביעי ברציפות והיא כרגע כמקום הראשון.
שחקני ראשון לציון היו אלה דווקא ששלטו בקצב המשחק ואף הגיעו ליתרון שיא של 5 שערים 16-11 בפתיחת המחצית השנייה, אך שחקני אשדוד לא ויתרו והצליחו בעזרת משחק לחימה יוצא מן הכלל, משחק הגנה וריכוז בהתקפה להפוך את התוצאה. בדקה ה47 אשדוד עלתהבפעם הראשונה ליתרון 21-20. משם כבר היה קשה לעצור את המומנטום  האשדודי עד לניצחון החשוב 31-27. אשדוד עם הניצחון השביעי ברציפות והיא כרגע כמקום הראשון.
הבקיעו לזכות אשדוד: ריסטו וויצ׳ץ – 7 שערים, שחר לוין – 6 שערים, ניבו לוי- 5 שערים, עמית סטלמן ואיתי סוויסה עם 4 שערים כ״א, אלכסנדר בבי׳ץ – 3 שערים ויוסי ביטרמן – 2 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך