האב מסר את כלב הבוקסר לאדם זר, הבן עצוב ומחפש אותו ללא הפסקה

יהודה חג'ג' עבר באופן זמני לבית הוריו באשדוד כשהוא מגיע עם כלב הבוקסר שלו - לוקאס, הוריו שלא ששו לקבל את הכלב לביתם השתכנעו שהוא ישהה בביתם לזמן קצר. אך לפני שבועיים גילה את הנורא מכל, אביו מסר את הכלב לאדם אחר, "אני לא יודע מה לעשות אני מדוכא וחסר עצות, ועצוב נורא, אני חייב להחזיר אליי את לוקאס בכל מחיר. " כך פירסם בפוסט מרגש בפייסבוק

יהודה חג'ג' (24) מסתובב בימים האחרונים טרוד ואובד עצות, הוא לא מסוגל לשאת את המחשבה שכלבו האהוב לוקאס נלקח ממנו על ידי אביו והועבר לאדם זר ללא ידיעתו ורשותו. יהודה התגורר עד לא מזמן בתל אביב, וחזר זמנית לבית הוריו באשדוד, כשברשותו כלב פיטבול בשם לוקאס. הוריו, שאינם אוהבים כלבים, סירבו בהתחלה לקבל את הפיטבול לביתם, ולאחר שכנועים רבים הם הסכימו לארח אותו לתקופה קצרה בת חודש. לפני כשבועיים, בשובו הביתה, הזדעזע יהודה לגלות כי כלבו האהוב נעלם.

לאחר בירור קצר, הסתבר שאביו מסר אותו לתושב קריית גת, והוא מסרב לספר למי. מאז אותו יום, הדיכאון והעצב לא עוזבים את יהודה והוא מלא בגעגועים עזים לכלבו היקר. בצר לו, פנה יהודה לעזרת הגולשים ברשת הפייסבוק, ופרסם פוסט מרגש, שבו הוא מבקש את עזרת הציבור במציאת הכלב לוקאס. וכך כתב: "היי חברים, אני צריך עזרה מכם, אני גר בתל אביב, ונאלצתי לחזור לתקופה מסוימת של חודש להורים באשדוד. אני מגדל כלב ששמו לוקאס מגזע פיטבול, הדבר הכי חשוב שקיים אצלי בחיים. הוריי לא אוהבים ומסתדרים עם כלבים, ואחרי שכנועים רבים הסכימו שאהיה איתו חודש אצלם. לפני שבועיים חזרתי מהעבודה, פתחתי את הדלת, ולוקאס לא היה שם. חשבתי שאולי יצאו איתו לטיול או משהו כזה.

חייגתי לאבא שלי לשאול אם הוא עם הכלב, והוא ענה לי שהוא מסר אותו! לא האמנתי שהוא עשה את זה על דעתו. אחרי ריבים מתמשכים והרבה קללות שהגיעו עד למשטרה, אבא שלי מסרב להגיד לי למי הוא מסר אותו בטענה שפשוט הוא מסר אותו למישהו ברחוב. אחרי הרבה חקירות הצלחתי להבין ממנו, שהוא מסר אותו למישהו באזור קריית גת, והוא לא מכיר את הבחור. אני לא יודע מה לעשות, אני מדוכא וחסר עצות, ועצוב נורא, אני חייב להחזיר אליי את לוקאס בכל מחיר. אם מישהו יודע אצל מי הכלב שלי או שיש לו קצה חוט כל שהוא, אשמח שתעזרו לי".

חבריו הגולשים נרתמו לעזרתו במציאת הכלב. נכון לכתיבת שורות אלה, לוקאס טרם נמצא, והחיפושים מתמקדים באזור קריית גת. יהודה מבקש את עזרת הציבור, ולמי שיש פרטים, ניתן ליצור עימו קשר בטלפון: 054-4448517.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך