לא אותה רמה. רמת השרון גברה על מכבי בן בנות אשדוד

א.ס רמת השרון רשמה ניצחון חוץ מרשים בתוצאה 75:85 על מכבי בנות אשדוד במסגרת המחזור החמישי של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. באשדוד הצטיינה ויקטוריה ויויאנס עם 34 נק'.

לאחר שלושה ניצחונות רצופים ומשכנעים הגיעה מכבי בנות אשדוד הערב למבחן לא פשוט, כשאירחה את א.ס רמה"ש. זה נגמר פחות טוב מבחינתה כשנוצחה 85:75 בבית.

אשדוד אכן פתחה חזק, בעיקר בחלק ההגנתי ועלתה ליתרון 2:7 מהיר. אלא שחלוקת נקודות שוויונית בין ארבע מחמש שחקניות החמישייה עזרה לקבוצה מהשרון להיכנס למשחק ולסיים רבע ראשון צמוד במיוחד ב-17:17. משחק החפירות נמשך גם ברבע השני, כשהקבוצה הביתית נסמכת כמעט באופן בלעדי על הסלים של ויקטוריה ויויאנס (16 נקודות במחצית). רמה"ש לא פגעה באף זריקה מתוך השבע שלקחה לשלוש נקודות ופספסה הזדמנות לפתוח פער במחצית הראשונה, שנותרה צמודה לכל אורכה והסתיימה ב-34:35 לזכות אשדוד.

רמת השרון חזרה מצוין מהפסקת המחצית ונראה היה שסוף סוף אחת הקבוצות לוקחת את ההובלה באופן משמעותי. אבל גם כשהגיעה כבר ליתרון של תשע נקודות, ההתמודדות לא הוכרעה. השחקניות של עדני דגן הידקו את ההגנה, ועם כמה התקפות מדויקות והחלטות נכונות קיזזו את הפיגור לשתי נקודות בלבד: 55:53 בתום הרבע השלישי. אם ברבע הקודם רמת השרון לא הצליחה לשמור על היתרון, הרי שברבע האחרון זה בדיוק מה שקרה. השחקניות של אוהד גל היו מדויקות וממוקדות מאוד בצד ההתקפי, ובעזרת העבירות הרבות שביצעו שחקניות אשדוד לקראת הסיום כדי לעצור את השעון, הגיעו ל-30 נקודות זכות רק ברבע האחרון. אשדוד, מבחינתה, נשענה רק על 34 הנקודות של ויויאנס ומרגע שברמת השרון הבינו את תכנית המשחק, קשה היה לקבוצה המקומית לשנות את השיטה והמומנטום. זה הסתיים בניצחון 75:85 לזכות רמה"ש, שמחברת לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 34, סהר 12, כהן 11, פן 8, דיין 6, הייטאוור 4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך