מעל 70 מ"מ גשם ירדו באשדוד בין חמישי לשבת

.בעירייה העלו את רמת הכוננות ל-3 וכוחות נפרסו ברחבי העיר ובמוקדים מרכזיים. מנהל אגף תפעול, שלמה רוטנברג. "החל משעות הבוקר המוקדמות ביצעו מנהלות הרובע סריקות ברחבי הרובע בדגש על ניקוי קולטנים, מוסדות החינוך והיערכות שוטפת".

באשדוד ירדה כמות משקעים עצומה וההיערכות עודכנה בזמן אמת על פי ועל פי התחזיות של חברת Tomorrow.io. בין חמישי לשבת ירדו 70 מ"מ גשם באשדוד. ההיערכות המוקדמת הותירה את רחובות אשדוד ללא אירועים חריגים והעיר פעלה כבשגרה .בעירייה העלו את רמת הכוננות ל-3 וכוחות נפרסו ברחבי העיר ובמוקדים מרכזיים.  כעת נערכים גם למערכה משמעותית נוספת שצפויה להיכנס לאזור בשעות הקרובות.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "השילוב בין ההון האנושי לטכנולוגיה סייע לנו לצלוח את המערכת הראשונה, אנחנו עם הפנים למערכת הבאה".

במהלך החודשים האחרונים הכינו עצמם בעיריית אשדוד לחורף המתקרב ולתנאי מזג אוויר משתנים. באשדוד יש 622 רחובות, 11,080 קולטנים, 150 ק״מ של תשתית תת קרקעית ונחלים המהווים אתגר עצום במערכת חורפית משמעותית.

בעירייה פעלו יחד עם חברת Tomorrow.io, שליוותה את המערך בכל שעה עם הצגת מפות סינופטיות ותחזית משקעים על פי שעות וימים. "חילקנו את העיר לגזרות וסימנו אזורים רגשים בהתאם למסקנות שלנו משנים קודמות", הסביר מנהל אגף תפעול, שלמה רוטנברג. "החל משעות הבוקר המוקדמות ביצעו מנהלות הרובע סריקות ברחבי הרובע בדגש על ניקוי קולטנים, מוסדות החינוך והיערכות שוטפת".

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "אני מודה לשלמה רוטנברג על ההיערכות המיטבית ועל עבודת השטח ועל ההצלחה ושיתוף הפעולה גם מצד התושבים בהיערכות ובהתמודדות עם הגשם הראשון המשמעותי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך