עיריית אשדוד בכוננות לסערה עם רמת כוננות 3

מטה מוכנות חורף של עיריית אשדוד בכוננות סערה: הביטחון העירוני סורקים צירי תנועה ובודקים קולטנים, בחוף סורקים נקזים

לאורך הלילה ירדו כ-2.4 מ״מ ללא אירועים חרדים
מהשעה 5:00 בבוקר בהתאם לפקודת החורף מבצעים מנהלו. הרובע סריקות ברחבי ברובע, עם דגש על ניקוי קולטנים, מוסדות חינוך והערכות שוטפת לקראת קניות יום שישי .

הביטחון העירוני – סורקים צירי תנועה מרכזים בעיר עם דגש על בדיקת קולטנים ואיסוף לכלוך מצטבר במידה ויש . ציר החוף – סריקת נקזים – האכיפה הסביבתית, מבצעת כרגע סריקות נקזי החוף במטרה לשמור על מעברים פתוחים במטרה לאפשר לזרימת מים חלקה ללא חסימות .

רמת כוננות – בהתאם לפקודת החורף ולאחר מספר הערכות מצב שהתקיימו במהלך הדובע וגם אתמול הוחלט לעלות לרמת כונננות 3 ( מתוך 4) כפי
שראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ציין אתמול: "משמעות ההחלטה היא היערכות מוגברת לתרחיש מזג אוויר קיצון, העלול לפקוד את האזור".
ההיערכות המוקדמת שביצענו כוללת, עבודות תשתית ושדרוג מערכות הניקוז, ומערכת חיזוי Tomorrow מהמתקדמות בעולם כיום, לזיהוי מוקדם ומדוייק של כמות הגשמים וסכנת הצפה, ברמת הרחוב והצומת. כל אלה מעניקים לנו את מירב הכלים להתמודדות עם תופעות מזג אוויר קיצוניות והנזק הפוטנציאלי שלהן.

*

שלמה רוטנברג- ראש מנהל תפעול : " שומרים על כוננות גבוהה וממשיכים להערך לקראת שישי ושבת . המערכת החורפית הנוכחית מאתגרת אותנו מאןד, היא משתנה ללא הפסקה ואנו נמרצים במעקב רצוף וערוכים לכל התפתחות.
לצד ההערכות ממשיכים בשדרת העבודה ובמתן מענה שוטף לתושבים לקראת ההערכות לסופ״ש" .

קרדיט צילום -שמואל דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך