אורי בן ה-7 נכנס לניתוח ביום הולדתו. הצוות באסותא אשדוד ארגן לו הפתעה – צפו

אורי זוזוט בן ה7 תושב יבנה אמור היה לעבור ניתוח באוזן ובגרון. הצוות הבחין כי הניתוח חל ביום הולדתו וארגן לו הפתעת יומולדת עם בלונים, ליצנית רפואית ומתנה.
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד הגיע אורי  זוזוט בן ה7 תושב יבנה על מנת לעבור ניתוח באוזן ובגרון.
טרם כניסתו לחדר הניתוח, הבחין הצוות כי הניתוח חל ביום הולדתו של אורי הקטן, והחליט להתארגן בהתאם: שירים, בלונים, ליצנית רפואית ומתנה מבית החולים. "ניתוח או לא ניתוח – כשיש יום הולדת ובטח לילד כל כך חמוד, צריך לציין ולחגוג את זה" אמרו בביה"ח.

יוסי זוזוט אבא של אורי: "החגיגה שעשו לאורי בחדר הניתוח, הייתה הדבר המרגש והמתנה המושלמת עבורו. חשוב לי לציין, כי בת נוספת שלי מטופלת בביה"ח, במחלקת אף אוזן גרון, כך שאני לא כל כך מופתע מהיחס האישי שגם אורי זכה לו. בית חולים עם יחס, שירות וחמלה מעבר לכל הציפיות. בית חולים של מלאכים"

בלה דודי אחות חדר ניתוח: "בזמן הקבלה קיבלנו מאביו של אורי את המידע הנדרש עבורו טרם הניתוח, ואז הבנו שהוא חוגג היום יום הולדת 7. בהתארגנות מהירה, עם מחלקת ילדים השגנו מתנה עבורו מחדר המתנות של בית החולים. ניתוח או לא – יום הולדת צריך לציין! ובטח לילד כזה מיוחד, אני גאה בכל הצוות שלנו על ההתגייסות המהירה"
צפריר אשל: מנהל הסיעוד והתפעול של חדרי הניתוח: "המערך שלנו מצטיין ברפואה, טיפול ואבחון, אך מעל הכל באנושיות וחמלה שהם אבן היסוד במקצוע שלנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך