חופשת סתיו משפחתית בעמק יזרעאל

עונת הסתיו היא מבחינות שונות העונה המושלמת לחופשה משפחתית בארץ – החום הכבד של הקיץ כבר חלף, הילדים חזרו לבית הספר ולכן מרבית המשפחות כבר אינן מציפות את אתרי התיירות ושמורות הטבע והכל נעים, שקט ורגוע יותר. גם הצבעים שמביא עימו הסתיו (צבעי השלכת, השקיעות המהממות המבשרות את בוא החורף...) מהווים רקע מרהיב לחופשה משפחתית בלתי נשכחת. אירוח קיבוצי בכפר נופש בצפון ושלל המאפיינים האטרקטיביים ומוקדי העניין שיש לעמק יזרעאל להציע הופכים את האזור למועמד אופטימאלי לחופשת הסתיו המשפחתית
תמונות: תיירות מזרע

מקום האירוח המושלם לחופשה משפחתית – כפר נופש בצפון

מיד נגיע לחלק משלל האטרקציות, מסלולי הטיולים ומוקדי העניין שיש לעמק יזרעאל להציע לכל משפחה בחופשה, אך לפני כן כמה מילים על האלמנט החשוב ביותר בכל חופשה, על אחת כמה וכמה חופשה משפחתית – המקום בו מתארחים ולנים. בפרט, מומלץ בחום לשקול את האפשרות של אירוח בכפר נופש בצפון – המקום האולטימטיבי עבור כל משפחה או קבוצה בחופשה.

דוגמה רלבנטית לאירוח כפרי בצפון שכדאי להכיר ולנסות במסגרת חופשה בעמק יזרעאל היא קיבוץ מזרע, המפעיל כפר נופש מטופח ומפנק. כפר נופש מזרע משלב בין אירוח קיבוצי המאפשר לחוות את החיים בקיבוץ מבחינות שונות לבין חדרים מפנקים ונוחות מרבית, כמו גם סביבה מושלמת לשהייה משפחתית – בכפר הנופש ניתן למצוא מדשאות מטופחות ורחבות ידיים, קרבה לשדות, לחקלאות המקומית ולחיק הטבע של העמק, אטרקציות ומוקדי עניין מקומיים כמו הבריכה של הקיבוץ או מוזיאון מקומי המספר את סיפורה של התנועה הקיבוצית באופן המנגיש את המידע גם לילדים ובני נוער ועוד. 

מבחינות רבות, זהו המקום המושלם ללון בו ולצאת ממנו לימי הטיול של החופשה המשפחתית. מומלץ בחום לנסות. מחפשים אירוח בקיבוץ בצפון? היכנסו להזמנת חופשה בכפר נופש מזרע המציע אירוח כפרי בעמק יזרעאל.

אטרקציות וטיולים בעמק יזרעאל

עמק יזרעאל מהווה יעד אולטימטיבי לחופשת סתיו משפחתית מכיוון ששפע מסלולי הטיולים והאטרקציות שבעמק מספקות עניין עבור כל הגילאים וכל בני המשפחה, ובתקופת הסתיו מזג האוויר בעמק מושלם ולכן כל אחד מהטיולים והאטרקציות הללו הוא אופציה רלבנטית, ממנה כולם יכולים ליהנות (בניגוד לשיא הקיץ, אז בחלק מהמסלולים ומוקדי העניין עלול להיות חם מדי).

מבחינת מסלולי טיולים, לא חסרים בעמק יזרעאל מסלולים בכל רמות הקושי וכאלו המתאימים למשפחות מכל הסוגים, החל ממשפחות עם תינוקות ופעוטות ועד למשפחות של טיילים מנוסים ומיטיבי לכת. לדוגמה – הר תבור ונחל תבור, קיבוץ מעיין חרוד והגן הלאומי שבקרבתו, גן לאומי תל מגידו וגן לאומי בית שערים, הכנרת וסביבתה שנמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית ועוד.

גם אטרקציות שונות לא חסרות בעמק – טיולים רטובים ומרעננים בפארק המעיינות (גם בסתיו הישראלי מרבית הימים חמים ונעימים לרחצה…), קטיף עצמי למשפחות במגוון נקודות חקלאות ברחבי העמק, פעילויות אקסטרים למיניהן כמו טיולים ברכבי שטח ממונעים (טרקטורונים וכד') ועוד.

כל משפחה תמצא את האטרקציות שמדברות אליה, וכל בני המשפחה יוכלו למצוא עניין בחופשה. כאמור – יעד החופשה המושלם לתקופה זו של השנה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך