עוגות ללא גלוטן – האפשרויות שלא הכרתם

דיאטה נטולת גלוטן הפכה נפוצה מאוד בישראל בשנים האחרונות, ומסיבות טובות ומובנות. במסגרת הויתורים השונים שנדרשים צרכני מזון נטול גלוטן לבצע נכללים כמה וכמה מהמזונות הטעימים והמהנים ביותר לאכילה. בפרט, עוגות מסוגים שונים, עוגיות ושאר מאפים מתוקים אשר בגרסתם המקורית מכילים לא מעט גלוטן. ב"פינוקיצ'ן" ניתן למצוא מגוון רחב של עוגות ללא גלוטן מסוגים שונים, כמו גם עוגיות ושאר דברי מאפה מתוקים
תמונה: pixbay

סוגי עוגות ללא גלוטן – לא באמת צריך לוותר על כלום

החשש המובן של אנשים רבים המקבלים המלצה להפחית או לחסל לגמרי את צריכת הגלוטן שלהם (או אנשים המגיעים למסקנה זו בעצמם) מכך שכעת ייאלצו לוותר על מרבית המאכלים האהובים עליהם אליהם הם כל כך רגילים, הוא כיום חשש לא מוצדק. זאת מכיוון שתחום מוצרי המזון נטולי הגלוטן פורח ומתפוצץ ממש בשנים האחרונות, ובזאת ניתן להיווכח בהצצה חטופה באחד מדפיו של אתר דוגמת "פינוקיצ'ן".

בהקשר לנושא הספציפי בו אנו עוסקים כאן – עוגות ומאפים מתוקים למיניהם – ניתן למצוא קטגוריות ייעודיות באתר של פינוקיצ'ן, הכוללות מגוון רחב מאוד של מוצרים אותם ניתן להזמין ולקבל במשלוח עד לדלת הבית.

בכל הנוגע לעוגות ללא גלוטן, חשוב להדגיש כי ניתן גם כן למצוא מגוון רחב, ולא רק את העוגות הפשוטות והבסיסיות ביותר. בפרט, ניתן לרכוש מגוון של עוגות שמרים ללא גלוטן, כמו גם עוגות פס, עוגות בחושות, וסוגים רבים נוספים. בנוסף, בקטגוריית הקמחים ניתן למצוא מבחר של קמח נטול גלוטן מסוגים שונים. זה מאפשר למי שמעוניין לעשות זאת בעצמו לאפות עוגה בחושה ללא גלוטן, עוגת שמרים וכיוצ"ב. 

בקטגוריה של עוגות מוכנות ללא גלוטן ניתן למצוא, למשל, עוגות פס מסוגים שונים (טירמיסו, טריקולד, עוגת מוס ועוד), כמו גם עוגות קראנץ', קראמבל, שמרים שוקולד, עוגת אוריאו, עוגות גבינה ועוד. 

כאמור – המגוון רחב ועשיר, ואתם יכולים להירגע – גם אם אתם מפחיתים בגלוטן אינכם חייבים לוותר על כל העוגות המוכרות והאהובות עליכם…

עוגות בחושות ללא גלוטן – עשה זאת בעצמך

עוגות בחושות הן מסוג העוגות שקל ביותר להכין לבד, ולכן אחת העוגות הנפוצות ביותר בהכנה ביתית. במידה ומעוניינים להכין עוגה בחושה בבית (זו יכולה להיות עוגת שוקולד, גזר, תפוזים, לימון או כל סוג אחר…), ניתן כאמור להשתמש באחד ממגוון סוגי הקמחים נטולי הגלוטן הזמינים כיום בשוק. באתר תמצאו מגוון רחב ביותר של קמחים מסוגים שונים, כולם נטולי גלוטן לחלוטין, בהם ניתן להשתמש גם לצורך הכנת עוגות בחושות. כאן כבר מומלץ לבדוק מתכונים לפני שמזמינים,על מנת להבין איזה סוג של קמח נטול גלוטן יהווה את התחליף הטוב ביותר לקמח ה"רגיל" בו אמורים להשתמש עבור סוג העוגה הבחושה אותה אתם מעוניינים להכין.

רכישת קמח נטול גלוטן מתאים לאפיית עוגה, אפשרית גם עבור עוגת שמרים ללא  גלוטן, או למעשה כל סוג אחר של עוגה אותה מעוניינים לאפות לבד. 

מחפשים לרכוש עוגות ללא גלוטן באינטרנט? היכנסו לפינוקיצ'ן להזמנת משלוח הכולל מגוון עוגות ומוצרים ייחודי שמגיע עד פתח הבית. 

לרכישת עוגות ללא גלוטן >>

לרכישת עוגת שמרים ללא גלוטן >>

לרכישת עוגה בחושה ללא גלוטן >>

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך