שער לזוהר זסנו בניצחון הנבחרת הצעירה על הונגריה

בר ארד כבש צמד בדרך לניצחון 0:3 על הונגריה. זסנו השלים בסיום. ישראל עם 15 נקודות ביחד עם גרמניה בראשות הבית. בנבחרת שיחקו גם גיל כהן ועוז בילו ממ.ס אשדוד.
זסנו.

נבחרת הצעירה (עד גיל 21), ניצחה בשלישי 0-3 את נבחרת הונגריה, במסגרת מוקדמות היורו 2022 לנבחרות צעירות במשחק שהתקיים באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת. מגן אשדוד זוהר זסנו כבש את השער השלישי בניצחון. בנבחרת שיחקו גם עוז בילו וגיל כהן שחקני אשדוד. במשחקים המקבילים בבית ניצחה גרמניה 0-4 את סן מרינו. בנוסף, פולין ניצחה 0-5 את לטביה.

בדקה ה-5 עידו שחר פרץ בצד ימין והוציא כדור רוחב מצוין אליו הגיע בר ארד ובעט מקרוב פנימה. 0-1 לישראל. בהמשך עידו שחר ואביאל זרגרי סיכנו מרחוק את השער, אבל השוער ההונגרי היה במקום. בדקה 55, כארם ג'אבר הגביה מצד ימין וארד בר נגח מקרוב לרשת. איזה צמד! בדקה 90: זהר זסנו עם מהלך נהדר כבש את השלישי. חגיגה בפ"ת.

הרכב נבחרת ישראל הצעירה: עומר ניראון, כארם ג’אבר, אור בלוריאן, גיל כהן, זיו מורגן, עומרי גאנדלמן (זהר זסנו, 78), ארד בר (יובל שדה, 68), אביאל זרגרי, עידו שחר, אושר דוידה (עוז בילו, 58) ואיתי בוגנים (איתן אזולאי, 68).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך