הגמ"ח שגרם לילד בן השנתיים החולה להתאושש ולאכול…

המדובר בילד חולה שמאושפז בבית החולים אסותא אשדוד וגמ"ח חסדי מאור מאיר מלווה אותו ואת משפחתו. האם: "בנינו ראה את כל המשחקים וחזר לו החיוך לפנים. הילד נהיה מאושר ברמה שנתנו לו אישור לאכול .. ".

גמ״ח חסדי מאור מאיר מצליח לרגש עד דמעות כל פעם מחדש. הפעם זה קרה למשפחתו של ילד חולה בן שנתיים שארגון חסדי מאור מאיר מלווה אותו ואת משפחתו מספר חודשים.

המשפחה  פנתה בתקופה האחרונה למי שעומד בראש הגמ"ח, שמעון בן שמעון וסיפרה כי הבן הקטן שוב מאושפז. כמו תמיד שמעון לא היסס וכבר באותו ערב נסע לבקרו. אבל הילד מרוב הכאבים הרבים נירדם מוקדם מהרגיל . למחרת סיפרה לו האם שהדוד שמעון היה כאן והביא לו מתנות. הילד הה מאושר.

הורי הילד שלחו הודעת תודה לשמעון בן שמעון ולצוות גמ"ח מאור מאיר: "תודה רבה לך לשמעון בן שמעון היקר. לידיעתך הבן שלנו מאושפז כבר כמה ימים באסותא אשדוד והוא שרוי בצום ממושך, עייף חלש וחיוך בקושי ניתן להוציא ממנו…שמעון היקר כששמעת שהילד בבית חולים ישר הגעת עם הרבה הפתעות וגם לנו  הענקת שמיכה מפנקת בשביל להרגיש יותר טוב במהלך השהות בלילות הקרים בבית החולים. בנינו ראה את כל המשחקים וחזר לו החיוך לפנים. הילד נהיה מאושר ברמה שנתנו לו אישור לאכול .. שמעון תודה רבה רבה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך