קבלת פנים ברוממה

ג'ף רוזן נשיא מכבי אשדוד הגיע לארץ בסוף השבוע. במשחק הראשון מול קבוצתו בעבר, מכבי חיפה, הוא וקבוצתו החדשה מכבי אשדוד נוצחה 88:84.
ג'ף רוזן הגיע בסוף השבוע לאשדוד. ההגרלה זימנה לו את המשחק מול מכבי חיפה, אותה חיפה בה כיהן במשך שנים כנשיא המועדון. "קבלת הפנים" לרוזן לא הייתה הכי טובה מבחינתו שכן הוא והקבוצה שלו, מכבי אשדוד נוצחה שם 88:84.
זה היה עוד משחק שקול במחזור מלא דרמות. מכבי 'נקסט אורבן' חיפה הובילה במשך דקות ארוכות ביתרון דו ספרתי, אלא שברבע האחרון מכבי אשדוד התעוררה ועם מטווח שלשות צימקה לנקודה בלבד כדקה לסיום, אבל לא מעבר לזה. הקבוצה של אבי סוכר משיגה ניצחון שני בליגה, הרבה בעיקר 24 נקודות מהתקפות מתפרצות.
אחרי פתיחה שקולה הירוקים קלעו 7 נקודות ברצף, ובהמשך רפאל פוטניי ואנחל נונז קבעו 14:24 לאחר הרבע הראשון. הקבוצה של עופר רחימי קלעה רק 8 נקודות ב-7 דקות ברבע השני ומצאה עצמה בפיגור 22:35. שתי הקבוצות סגרו את החצי הראשון עם קליעות מהשלוש, והיתרון של הביתיים נשמר – 34:47.
ג'וש פרוינד ודניאל קופרברג העלו את הביתיים ליתרון שיא בפתיחת הרבע השלישי 39:57. הדולפינים הגיבו עם 7 נקודות ברצף, אך שוב הצליחה להגדיל את הפער – 53:66 בתום הרבע השלישי. יוניו ברואטה קבר שתי שלשות בפתיחת הרבע האחרון והלוח הראה 65:72 בלבד. ברואטה ורובינשטיין דייקו שוב מחוץ לקשת וזה רק 73:75, אך כריס סמית' הגיב בשלשה קריטית משלו – 73:78, 3 דקות לסיום. גם כריס אורטיז קבר שלשה ועם נקודות מהקו הפער ירד ל-79:80 בלבד, 1:20 לסיום. בהתקפה קריטית דנאל כוזהינוף במסירה אדירה מצא את דניאל קופרברג לנקודות קלות, וגם לששה של רומן רובינשטיין לא לקחה את הניצחון מהביתיים.
הרבו למכבי אשדוד: כריס אורטיז 24 נק', יוניו ברואטה (5/9 לשלוש, 11 ריבאונדים) 23 נק', רומן רובינשטיין 15 נק'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך