מבצע החיסונים לילדים יחל בתחילת השבוע הבא

כזכור, הצוות לטיפול במגפות המליץ בשבוע שעבר לחסן את הילדים בחיסון של פייזר נגד קורונה ולא לדחות את מבצע החיסונים לגל התחלואה הבא.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אישר אמש את המלצת הצוות לטיפול במגפות לחסן ילדים בגילי 11-5 בחיסון נגד קורונה של פייזר. בתוך כך, חברות הלוגיסטיקה וההפצה שאמונות על הטיפול במשלוח חיסוני הילדים של פייזר קיבלו היום (שני) הודעה להיערך למשלוח בתחילת שבוע הבא, זאת לאחר שממונה הקורונה אמר הבוקר כי מבצע החיסונים נגד קורונה לילדים בגילי 11-5 צפוי להתחיל בשבוע הבא.

עם החלטת משרד הבריאות לאפשר מתן חיסוני קורונה לילדים בגילאי 5-11, אמרה אמש מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "אנו מברכים את משרד הבריאות על החלטתו לאשר את מתן חיסוני הקורונה גם לילדים בגילאי 11-5. כעת אנו מחכים לאספקת החיסונים, כשהמטרה היא לפתוח את מבצע חיסוני הילדים בהקדם האפשרי. מכבי וקופות החולים כבר הוכיחו בשנה האחרונה שהן עושות זאת בצורה הטובה ביותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך