לזכרו – מצפה יוחאי אלקיים

זה השם שיינתן למצפה חדש מעל נקז המצודה. יוחאי אלקיים ז"ל טבע למוות באוגוסט 2018 בעת שהציל את חייה של אישה שנסחפה מטביעה בחוף סמוך למצודה. מי שבחר את השם הם תושבי העיר.
יוחאי אלקיים ז"ל.

השבוע פרסם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, פוסט על הקמתו של מצפה חדש מעל נקז המצודה, ובו הזמין אתכם לקחת חלק בבחירת שמו. ההיענות הייתה רבה, והרוב המוחלט הציע לקרוא את המצפה ע״ש יוחאי אלקיים ז״ל, שחירף נפשו למען הצלת חיי אדם, בחוף הסמוך למיקום המצפה.

ד"ר לסרי:  קיבלתי החלטה לאמץ את המלצתכם ושמו של המצפה יקרא ״מצפה יוחאי״ ע״ש יוחאי אלקיים ז״ל.  הודענו על כך למשפחה, שקיבלה זאת בהתרגשות רבה ונאשר זאת בועדת השמות ובמועצת העיר. יוחאי אלקיים ז״ל טבע באוגוסט 2018, בעת שהציל את חייה של אישה שנסחפה מטביעה בחוף סמוך למצודה. מעשה הגבורה שלו מלמד על האיש שהיה, על הערכיות והנתינה שאפיינו אותו ושגבו את חייו. הנצחת שמו במצפה החדש מצטרפת לתוכנית הסברה שהושקה במערכת החינוך העירונית, במסגרתה נחשפים התלמידים למעשה הגבורה של יוחאי ולשמירה על בטיחות בים. יהי זכרו ברוך".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך