חובת התו הירוק תוסר באירועים קטנים. מגבלת ההתקהלות בשטח פתוח גם

בעקבות הירידה בתחלואת הקורונה, רה"מ ושר הבריאות סיכמו על שורת הקלות החל מיום חמישי. במקום פתוח ניתן יהיה לקיים אירועים של עד 1,000 משתתפים ללא חובת תו ירוק, ובמקומות סגורים הדבר יתאפשר באירועים של עד 100 בני אדם. התפוסה באולמות האירועים תעלה ל-600 אורחים

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצו הורוביץ סיכמו היום (שלישי) על ביטול מגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים וביטול התו הירוק במקומות בסיכון נמוך. זאת, בעקבות הירידה בתחלואת הקורונה. ההחלטות יובאו היום לאישור קבינט הקורונה והן צפויות להיכנס לתוקף ביום חמישי.

על פי ההחלטה, תבוטל לחלוטין מגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים. נוסף לכך, חובת התו הירוק תבוטל במקומות "בסיכון נמוך", כך שבמקום פתוח ניתן יהיה לקיים אירועים בהשתתפות של עד 1,000 אנשים, בישיבה, ללא חובת תו ירוק, ובמקומות סגורים התו יבוטל באירועים של עד 100 אורחים.

עוד נקבע כי התפוסה המירבית באולמות האירועים תעלה מ-400 משתתפים ל-600 (כפוף לתו הירוק). מגבלת התפוסה בשטח פתוח בגני האירועים בוטלה לחלוטין, גם היא בכפוף לתו הירוק. נוסף על כך, בוטלה חובת עטיית מסכות בהתקהלות בשטח פתוח.

בעקבות ההחלטה, התו הירוק כבר לא יהיה פקטור משמעותי בהחלטת הורים אם לחסן את ילדיהם. בד בבד, סוכם כי משרד הבריאות, בשיתוף עם ועדת החינוך, יגבש בימים הקרובים מתווה הקלות למערכת החינוך, אשר "ייתן מענה" לקיום אירועי תרבות במסגרת בית הספר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך