בן זקן: "אני אופטימי כי אנחנו קבוצה טובה"

קפטן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לאחר התיקו המאכזב מול באר שבע בחוץ. באשדוד מאוכזבים מהעבודה שלמרות שלושה משחקים מול "הגדולות" שבהן צברה 5 מ-9 היא עדיים אחרונה. המאמן בן שמעון: "חשוב להגיד לשחקנים שאני גאה בהם".

"חשוב לי להגיד לכם שאני גאה בכם", כך אמר המאמן רן בן שמעון בסיום משחק התיקו מול באר שבע (1:1) בו ספגה הקבוצה שער משווה בדקה ה-90. בן שמעון חזר על הדברים גם כשהתראיין בכלי התקשורת.

אשדוד עברה 3 משחקים מול "הגדולות", מכבי ת"א, מכבי חיפה ובאר שבע וסיימה עם 5 נקודות, כשהשער בדקה ה-90 מונע לסיים עם 7 מתשע. האכזבה היא  מהעובדה שזה לא הספיק לה לצאת מהמקום האחרון.

רן בן שמעון. צילום: נתנאל פריינטי,

הקפטן בן זקן, שחזר לראשונה העונה להרכב לאחר פציעה ארוכה: "אני אופטימי כי אנחנו קבוצה טובה. מצד שני מאכזב לקבל גול בדקה התשעים.  לא התחבר לנו בפתיחת השנה ועכשיו כן, אז אין קשר נגד מי משחקים, אנחנו באים לעשות את הטוב נגד כל קבוצה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך