טוטו תיקו. מ.ס אשדוד איבדה ניצחון מול באר שבע בדקה ה-90

שער בדקה ה-90 של באר שבע מנע ניצחון של מ.ס אשדוד על עוד "גדולה", זו מבאר שבע בחוץ. לאחר שניצחה את מכבי ת"א וסיימה בתיקו עם מכבי חיפה בשני המחזורים הקודמים, זה היה "תורה" של באר שבע "להשאיר" נקודות לאשדוד. אשדוד עדיין אחרונה.
ננאד סבטקוביץ'.

נקודת הפתיחה הייתה רעה למ.ס אשדוד עם כוכבית. היא הגיעה למשחק הזה במוצאי השבת ב'טוטו טרנר', מול המוליכה מבאר שבע, מהמקום האחרון בליגה לאחר שהפועל ירושלים ניצחה זמן קצר לפני כן את מכבי נתניה. מה שנקרא "משחק קצוות". אבל הכוכבית הייתה שאשדוד דווקא מול הגדולות מצליחה, ניצחון על מכבי ת"א ותיקו מול מכבי חיפה האלופה במחזורים הקודמים. בסיום אשדוד "והכוכבית" שלה כמעט עשו זאת שוב עם ניצחון על עוד "גדולה", הפעם מבאר שבע, אבל איבדה 2 נקודות עם שער שספגה בדקה ה-90. אשדוד נותרה במקום האחרון.

הקפטן טום בן זקן כמעט כבש כשבעט כדור חופשי מחוץ לרחבה (4) והכדור עבר ליד הקורה. באר שבע החזיקה בכדור אבל לא הגיעה למצב מסוכן ליד השער של ג'ראפי. אבל אשדוד הגיעה גם הגיעה. קני סייף (עוד בישול לסייף שנמצא בכושר מצוין) הגביה כדור קרן (23), הכדור הגיע לצבטקוביץ' הבלם שהשתחרר ובעט פנימה מ-6 מטרים. 0:1 לאשדוד בטוטו טרנר. באר שבע מצידה המשיכה להחזיק בכדור וללחוץ עד למחצית, אבל לא עשתה עם זה משהו למעט רמזי ספורי (42, 43) עם שתי החמצות, שהיו יכולות להפוך לשער, במיוחד השנייה שהייתה מקרוב. המחצית נגמרה טוב מבחינת אשדוד עם 0:1 בהפסקה.

עוד בישול. קני סייף. (צילום: טל אקוקה).

בן שמעון הכניס במחצית השנייה את אור אינברום בכדי לעבות את הקישור והקשות על באר שבע, והוציא את מוגיס ששיחק למעלה בהתקפה. קני סייף נשאר לבד בחוד. בדקה ה-62 בנגיעה הכמעט ראשונה שלו במשחק בעט עוז בילו המחליף מ-25 מטרים כדור שגלזר, שוער באר שבע, הדף למשקוף. זה היה גומר את המשחק.

אשדוד נכנסה טוב למחצית השנייה והייתה מסוכנת יותר. באר שבע החזיקה גם במחצית הזו בכדור אבל אשדוד הסתדרה עם ההתקפות טוב מאוד, במיוחד כשהיא שלטה בקישור לאחר החילופים של בן שמעון. בדקה ה-80 באר שבע הייתה הכי קרובה כשדרשה פנדל אבל שמואלביץ' וה-VAR לא התערבו. כמה אשדוד הייתה מסוכנת אפשר ללמוד מההתקפה שהייתה מיד אח"כ כשיעקב בריהון השאיר כדור של גול למגן מונטריי קמהאני שבעט מקרוב כדור ליד הקורה של באר שבע, כדור שהיה חייב להיגמר בשער ולסגור עניין סופית ומעשית. אבל כשלא כובשים סופגים. בדקה ה-90 קרן לאשדוד שגרמה לערבוביה ליד השער של אשדוד ורוקאביצה השווה – 1:1. אבו עקל החמיץ בתוספת הזמן שער בטוח (90 פולס 4) ממטרים בודדים. זה נגמר בחלוקת נקודות או מבחינת אשדוד באיבוד 2 נקודות

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 70), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, ג'אבר (בריהון, 70), סבג (הייפורד, 90), סייף (בילו,61), מוגיס (אינברום, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך