שחקן נוער של גדנ"ע התמוטט במהלך המשחק והובל לבית החולים

האירוע התרחש במהלך המשחק בין קבוצת הנוער של גדנ"ע לקבוצת הנוער של מכבי יפו בליגה הלאומית לנוער בכדורגל. השחקן אמר לאחד משחקני יפו :"תקרא למישהו", והתמוטט. הנער טופל במגרש ועל ידי מד"א, יוצב והובל לבית החולים שם הוא עובר סדרת בדיקות.
המשחק בו התמוטט השחקן.

אירוע קשה התרחש היום, שבת, במשחק בין קבוצת הנוער של גדנ"ע לזה של מכבי יפו, במגרש בגדנ"ע, כשאחד משחקני הנוער של גדנ"ע התמוטט במהלך המשחק, איבד את ההכרה ונזקק לטיפול במגרש ופונה לבית החולים על ידי ניידת של מד"א.

הכל החל במהלך המחצית השנייה במשחק בליגה הלאומית לנוער. אחד משחקני גדנ"ע פנה אל אחד משחקני הנוער של יפו ואמר לו: "תקרא למישהו", והתמוטט.

למגרש נכנסו אנשי גדנ"ע ויפו והוא טופל במקום על ידי חובש שנכח שם. הטיפול ארך מספר דקות והשחקן איבד את הכרתו. במהלך הטיפול הוזמנה ניידת מד"א. כשחובי מד"א הגיעו למגרש הם טיפלו בנער, ייצבו את מצבו והבהילו אותו לבית החולים. הכל לעיניי השחקנים והאוהדים המודאגים.\מגדנ"ע נסמר כי הנער עובר בדיקות בבית החולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך