בן שמעון: "באר שבע בטרנר זה אחד המשחקים הקשים ביותר בליגה"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לקראת המשחק בשבת (17.30, 'טוטו טרנר') מול המוליכה הפועל באר שבע. הקשר אבו עקל: "נבוא לבאר שבע בכדי לנצח את המשחק, אנחנו חייבים נקודות איבדנו יותר מידי נקודות".
בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

לאחר שני משחקים, מול מכבי ת"א ומכבי חיפה, בהם בניגוד לכל התחזיות אספה אשדוד 4 נקודות (ניצחון על ת"א ותיקו מול חיפה), היא תצא למשחק מול "הגדולה" השלישית, המוליכה הפועל באר שבע (17.30, 'טוטו טרנר') בכדי לצבור עוד נקודות. נראה כי ההרכב שפתח מול חיפה, יפתח גם מול באר שבע, בוודאי לאחר הרחקתו של החלוץ פאהד באיו. יתכן שינוי אחד בו חמודי כנעאן ייפתח בהרכב.

המאמן רן בן שמעון והקשר פיראס אבו עקל, התייחסו למשחק:

רן בו שמעון: "המשחקים מול מכבי ת"א ומכבי חיפה נתנו ביטחון אבל קרו שני דברים במשחקים האחרונים, אנחנו התחברנו יותר והדבר השני ששתי הקבוצות באו לשחק כדורגל, ואנחנו יודעים לשחק נגד קבוצות שבאות לשחק כדורגל. אבל עדיין באר שבע בטרנר זה אחד המשחקים הקשים ביותר בליגה ננסה לעשות את הטוב ביותר".

אבו עקל. (צילום: טל אקוקה)

פיראס אבו עקל: "מה שהביא לשיפור ביכולת הוא המזן. לקח לנו קצת זמן להתחבר, אבל אנחנו מסתכלים קדימה בכדי לצאת לדרך יותר טובה. כמו שראיתם אנחנו נראים בשני המשחקים האחרונים אנחנו נראים הרבה יותר טוב. כל ניצחון או תוצאה טובה נותן ביטחון אישי וקבוצתי.אמר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך