מהפך ולצמרת. קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ראשונה לאחר ניצחון 1:2 על ר"ג

שערים של רביד אברג'ל (70') ואליה גטהון (78') קבעו מהפך במחצית השנייה, והעלו את קבוצת הנוער למקום הראשון בטבלה על חשבונה של מכבי ת"א. אלי לוי: "הילדים עשויים מחומר אחר"
עוד ניצחון. נוער מ.ס אשדוד. (צילומים: טוטו פוטו)

ובמקום הראשון,- קבוצת הנוער של מס אשדוד.

לאחר התיקו בשבוע שעבר במשחק הצמרת נגד מכבי חיפה שהשאיר את קבוצתו של אלי לוי במקום השני בטבלה,  יצאה היום, שלישי הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן הממוקמת במקום השביעי בטבלה, פיגרה בו 0:1 ועשתה מהפך בדרך לניצחון 1:2 ועלתה למקום הראשון בליגה.

. לאחר מחצית מאופסת, הפועל רמת גן הייתה הקבוצה הראשונה לעלות על לוח התוצאות עם שער בדקה ה-55. קבוצת הנוער כבר חוותה העונה מספר דרמות במשחקים מותחים ומהפכים מטורפים, וגם הערב קיבלנו מהפך יוצא מן הכלל! הגבהה של סהר רביבו מצאה את הראש של רביד אברג'ל שאיזן את התוצאה בדקה ה-70. לקבוצה של אלי לוי לא לקח יותר מדי זמן כדי למצוא גם את השער השני במשחק: הגבהה נוספת של סהר רביבו מצאה הפעם את הראש של אליה גטהון שנגח פנימה והעלה את קבוצת הנוער ליתרון 2-1, תוצאה שנשמרה עד שריקת הסיום.

3 נקודות נוספות לקבוצת הנוער שמחזיקה במאזן שערים יוצא מן הכלל של 6-27, עם 9 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו, ללא הפסדים! בהמשך הערב מכבי ת"א סיימה את משחקה בתיקו – תוצאה שמעלה את קבוצת הנוער שלנו למקום הראשון בטבלה בזכות הפרש שערים. כעת הקבוצה תצא לפגרה ותשוב למשחקי הליגה בסוף החודש, כאשר במסגרת המחזור ה-13 הפועל באר שבע תגיע לסינטטיקו.

מאמן קבוצת הנוער, אלי לוי אמר בסיום המשחק: "ניצחון שכולו אופי במגרש לא פשוט בכלל ופיגור עד דקה 70. הילדים הראו פעם נוספת שהם עשויים מחומר אחר, מלאי אמונה ואופי, ומשחקים עד השריקה האחרונה. מגיע לשחקנים האלה את כל הקרדיט."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך