איך לבחור עורך דין הוצאה לפועל?

כאשר אדם מחליט לדרוש כספים שאדם או גוף כלשהו חייבים לו באמצעות הלשכה להוצאה לפועל, חשוב שיבחר עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום וזאת על מנת לשמור על האינטרסים החיוניים של הנושה. חשוב להבין ולדעת שהעניינים עלולים להסתבך בכל הקשור להליכי הוצאה לפועל וזאת גם במידה והנושה פונה באופן תקין ומסודר
צילום:freepik

לא אחת, חייבים נעזרים בליווי וסיוע של עורך דין הוצאה לפועל מקצועי במטרה שייצג אותם מול הנושים וללא ייצוג, החייב עלול להגיע למצבים בעייתיים ומורכבים. קבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי עשויה לסייע לחייב להגיע להסדר בתנאים נוחים ולשלם רק חלק מסכום החוב וזאת ללא ריביות. במקרה שבו יש כמה נושים, לשכת ההוצאה לפועל עשויה לקבוע סדר החזרת חובות, מה שעשוי לעכב את העברת התשלומים לנושה במספר חודשים ולעתים אף בכמה שנים. משום כך, חשוב שכל חייב או נושה יקבל ליווי וייצוג מקצועי הניתן על ידי עורך דין הוצאה לפועל מנוסה בתחום.

החשיבות בקבלת ייעוץ וליווי משפטי מידי עורך דין הוצאה לפועל מומחה

במידה ונקלעתם לבעיה מול הוצאה לפועל ואתם זקוקים למענה ולכתובת מקצועית שתוכל לעזור ולייעץ לכם כיצד לנהוג במצבים של גבייה משפטית, כינוס נכסים, טיפול בשטרי חוב ועוד, חשוב להבין שהכתובת הנכונה הינה  עורך דין מומחה בתחום הוצאה לפועל וחדלות פירעון. הליך חדלות פירעון בהוצאה לפעול הינו מורכב, סבוך ומתיש וללא ספק, סיוע משפטי יעניק לכם ביטחון, שקט נפשי ומענה מתאים וזאת לצד ליווי אישי צמוד ומתן פתרון שיותאם באופן מדויק עבורכם בהתאם לנסיבות המקרה ולצרכים שלכם.

התמודדות נכונה מול הרשויות 

מדי שנה, נפתחים אלפי תיקי חדלות פירעון בהוצאה לפועל שעוסקים בחובות ובחלק מהמקרים, מדובר בסכומי כסף משמעותיים ביותר. הטיפול בתיקים הללו, כרוך בבירוקרטיה ובפרוצדורות סבוכות ובמקרים רבים, ניהול ההליך אורך זמן רב. ההתמודדות מול הרשויות, בהן לשכת ההוצאה לפועל, אינה פשוטה כלל ואינה טריוויאלית עבור רוב האנשים ומדובר בחוויה  בלתי נעימה העלולה להיות גם מרתיעה ומאיימת. משרד עורכי דין שמתמחה בתחום חדלות פירעון והליכי הוצאה לפועל, יעניק לכם ליווי, ייעוץ, ייצוג וסיוע משפטי מקצועי להתמודדות חכמה, נכונה ויעילה מול הגופים והרשויות. במקרים שבהם מעורבת הוצאה לפועל, פנייה לעורך דין מומחה ומנוסה בתחום המסוגל לעזור ולקדם את נושא החזרת החוב, מהווה את הפתרון הראוי והנכון להתמודדות עם חובות. 

פרמטרים לבחירה נכונה של עורך דין הוצאה לפועל

במקרים שבהם חייבים לא ממהרים לשלם את החובות שלהם או מתקשים לעשות כן, יש חשיבות רבה לפנייה לקבלת סיוע משפטי.  התמודדות עם הליכי הוצאה לפועל וגביית חובות מעורר קשיים רבים ואלה עלולים לגרום עוגמת נפש ובזבוז זמן. פנייה לעורך דין מומחה במטרה לקדם הליכים הנוגעים לתביעת חובות, הינה חיונית ומועילה. על פי חוק הוצאה לפועל, כל אדם רשאי להיעזר בעורך דין מוסמך וזאת על מנת להגיש בקשה להוצאה לפועל לפתיחת תיק כנגד אדם חייב. התיקון לחוק מאפשר לקצר ולזרז את ההליך והתהליך בצורה משמעותית ולקדם את תביעת וגביית החובות. הפרמטרים המשמעותיים בכל הנוגע לבחירה של עורך דין הוצאה לפועל הינם:

  • ניסיון מקצועי בתחום הספציפי
  • התמחות בניהול תיקי חדלות פירעון בהוצאה לפועל
  • רקורד של הצלחות
  • קבלת המלצות וחוות דעת מאנשים שאתם סומכים עליהם
  • כימיה ואינטראקציה בין אישית טובה בין הלקוח לעורך הדין
  • בקיאות והבנה ברזי החוק ובהתמודדות מול לשכת ההוצאה לפועל
  • אחריות, אמינות ומהימנות

שמירה על אינטרסים חיוניים וזירוז הליכים בירוקרטיים 

במידה ועומד נגדכם חוב ואתם נמצאים בהליכים מול ההוצאה לפועל, חשוב שלא להמתין ולפנות מיידית לקבלת סיוע ומענה משפטי. משרד עורכי דין בעל ניסיון בתחום, יספק לכם מעטפת שירותים משפטית איכותית הן לזוכים והן לחייבים ויאפשר לכם להגיע לפתרון הנכון ביותר עבורכם  ולהתמודד בצורה הטובה ביותר עם המצב אליו נקלעתם. הליווי המשפטי יאפשר לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם חזרה, או להסדיר בצורה מיטבית ובתנאים נוחים את החזרת החובות מול הנושים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך