איבדה את אמה ממחלת הסרטן ונרפאה בעצמה מהמחלה לאחר טיפול באסותא אשדוד

עינת אלחיסד (60), איבדה את אמא שלה ממחלת הסרטן, ולאחר 3 חודשים היא גילתה שחלתה בעצמה בסרטן השד * הטיפול המסור בבית החולים אסותא אשדוד החל עם פרופסור דינה לב ז"ל ונמשך גם לאחר מותה המפתיע של הרופאה המטפלת * עינת אלחסיד: "אני שמחה שהגעתי לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, אני שמחה להיות מטופלת כאן" * בשישי ייערך בבית החולים יום מיוחד בנושא לרגל חודש המודעות לסרטן השד * אתן מוזמנות
עינת אלחסיד וצוות המחלקה

משה סידי

ההחלטה של עינת אלחסיד (60), הצילה כנראה את חייה. ההחלטה הזו להמשיך את הטיפולים הכימותרפיים שלה בבית החולים אסותא אשדוד. החלטה שהסתברה מבחינתה כמצילת חיים תרתי משמע. ההתלבטות הזו הייתה מאחר והרופאה שטיפלה בה, פרופסור דינה לב, נפטרה בפתאומיות והשאירה אותה כמו את כולם בהלם. עינת החליטה לאחר התלבטויות שהמקום שלה להמשיך להירפא הוא באסותא אשדוד, החלטה שעד עתה היא מודה לה.

עינת כתבה על כל מה שקרה לה במכתב תודה: "שמי עינת אלחסיד, בת 60 ומתגוררת בגן יבנה. בספטמבר 2018 עשיתי ממוגרפיה ואולטרסאונד ופתחתי את שנת עבודתי האחרונה כמנהלת גן. כעבור מספר ימים קבלתי טלפון מרופא המשפחה, הוא אמר לי כבר בטלפון "תנסי למצוא תור לביופסיה בהקדם". הבשורה הייתה קשה מאד".

היא ממשיכה בהתרגשות: "בזכות הגילוי המוקדם, הגידול הסרטני היה קטן מאד – כחמישה מילימטרים בלבד וללא בלוטות נגועות. ההכרה במצב החדש שלי "חולת סרטן" הייתה קשה מאד, וזאת כשלושה חודשים בלבד לאחר שאיבדתי את אימי ממחלת סרטן הריאות".

היא מספרת על הבחירה להמשיך באסותא אשדוד: "לשמחתי הבחירה לטפל בבית חולים הציבורי אסותא אשדוד הביאה עמה רק דברים טובים. פרופסור דינה לב ז"ל קיבלה אותי בחיבוק ענק ותמכה בי עד להחלמתי, גם לאחר שסיימתי את טיפולי ההקרנות. כאן המקום להצטער על כך שעזבה את עולמנו בפתאומיות ובכאב גדול. יהי זכרה ברוך. אני שמחה שהגעתי לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, אני שמחה להיות מטופלת כאן. אני מודה גם למרינה, המזכירה של ד"ר כרמון, שהיא זו ששכנעה אותי להישאר ולעבור את הטיפולים בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד. אני שמחה על כך ומודה לה".

היא מסיימת בהמלצה: "לכל יתר הנשים אני קוראת להיבדק כל שנה כי גילוי מוקדם מציל חיים. את החיים שלי הוא ללא ספק הציל".

ביום שישי בבית החולים ייערך יום מיוחד בנושא לרגל חודש המודעות לסרטן השד, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בשיתוף עיריית אשדוד מזמינים אתכן להפנינג פילאטיס והרצאות. יום שישי 29.10.21 | 08:30-12:00 | במרכז להורות משמעותית, רחוב ניסן 11.

הכניסה חופשית. לפרטים נוספים והזמנה: 072-3398328

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך