"אם התוכי ימות, אני אמות אחריו"

פנינה רוזן (60) מאשדוד גרה בגפה בדירה קטנה ברחוב הראשונים * בתשע השנים האחרונות היא מגדלת את התוכי "שפיץ", שהפך לכל עולמה. בתקופה האחרונה התוכי סובל מבעיה חמורה בבטנו, ויש סכנה מוחשית לחייו, לפנינה אין כסף לשלם עבור ההוצאות הרפואיות המסתכמות בשלב הראשוני במאות שקלים, ופונה לציבור האשדודי: "תעזרו לי להציל את 'שפיץ', בלעדיו אין לי חיים"

פנינה רוזן מסתובבת בימים האחרונים אובדת עצות, היא לא מסוגלת לחשוב על היום בו התוכי האהוב שלה "שפיץ" ייפרד מהעולם, מבחינתה זה יהיה אירוע טראגי שעלול להשפיע עליה באופן קיצוני.

רוזן בת ה-60 מתגוררת בדירה צנועה ברחוב הראשונים. יש לה בן שמתגורר רחוק מאשדוד, ומעבר לכך אין לה קרובי משפחה. "שפיץ עבורי הוא כל המשפחה שלי, אנחנו ביחד יום-יום, שעה-שעה, הוא מבין כל מה שאני אומרת לו וגם יודע לזהות מתי אני עצובה", היא אומרת בקול חנוק מדמעות. "שפיץ" הגיע לפנינה לפני תשע שנים, ומאז השתנו חייה לטובה: "הוא הכניס בי שמחת חיים, מדובר בחיה מדהימה וחכמה, אני כל פעם מופתעת מחדש איך הוא מבין כל דבר".

43234

בתקופה האחרונה "שפיץ" החל לסבול מבעיה חמורה בבטנו. פנינה מספרת: "הבטן שלו התנפחה, ומיהרתי למרפאה וטרינרית במרכז כלניות, ולאחר בדיקה ראשונית הוטרינרית אמרה שהתוכי חייב לעבור טיפול מקיף יותר באזור הבטן, כולל שני צילומים. קיבלתי הצעת מחיר, ולאחר הנחה הסכום עומד על 715 שקל, לאחר מכן כנראה שהתוכי יצטרך לעבור ניתוח וזו הוצאה כספית מורכבת יותר שעלולה להגיע לאלפי שקלים. למרבה הצער אני לא מתביישת לומר שאני אישה ענייה, ואני לא יכול לעמוד בהוצאות האלה. אני מבקשת מהציבור לעזור לי להציל את החיים של 'שפיץ', אם חס וחלילה יקרה לו משהו אני אמות".

ניתן לפנות ישירות לפנינה למתן סיוע, במספר נייד: 052-5041568.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך