תובעת את בעלה: "העליל עלי כי אני מנסה להתאבד עם בתנו, והזעיק מכבי אש ומשטרה"

בעל המצוי במאבק משמורת מכוער עם אשתו על בתם, החליט להתנכל לה באופן מרושע במיוחד. לדברי פרקליטה, עו"ד אמיר זבולון, התקשר הבעל למשטרה ודיווח כי אשתו מתבצרת בבית הוריה עם ילדתם ומאיימת להתאבד. משפרצו כוחות ההצלה אל תוך הבית, גילו לתדהמתם את זוג הקשישים והאם משחקים בנחת עם הילדה בסלון הבית

בני זוג שומרי מסורת התחתנו לפני מספר שנים, והביאו לעולם ילדה. האישה התאכזבה מאד מיחסו של הבעל אליה בעת ההיריון ובלידה. לדברי עו"ד אמיר זבולון, הבעל לא סייע כלל לאישה במהלך הריונה הקשה, לא ביקר אותה כמעט, כאשר רותקה למיטתה בשל שמירת היריון, ולא נוכח עם האישה בבית החולים בעת הלידה, בטענות של לחץ בעבודה. בנוסף על כך, הזניח הבעל את אשתו לאחר הלידה, נעדר רבות מהבית, ולא סייע כלל בטיפול בבתם הפעוטה. משנמאס עליה יחסו המתנכר של הבעל, החליטה האישה לעבור לגור בבית הוריה, והגישה בקשה לגט מבית הדין הרבני. לדברי עו"ד אמיר זבולון, המייצג את האישה, הודיע הבעל לאשתו, שאם לא תשוב לביתם היא תצטער על כך, אך היא לא שעתה לאזהרתו.

לדברי עו"ד זבולון, הבעל הגיש תביעה למשמורת על ילדתם לבית הדין הרבני, במסגרתה טען כי האישה דיכאונית, מסוכנת לעצמה, ולבתם הפעוטה. לדברי עורך הדין, ידע הבעל כי התינוקת היא משאת נפשה של אשתו, ולמרות שכלל לא רצה לגדל את הילדה, החליט לדרוש זאת מבית הדין, במטרה להפעיל לחצים על האישה, על מנת שזו תתפשר, ותוותר על חלקה בדירת השניים.

לכשראה כי טיעוניו המשפטיים חלשים, וכי הסיכוי כי האישה תיעתר לדרישותיו, החליט הבעל להפעיל תרמית מכוערת. הוא התקשר למשטרה ובפיו דיווח דרמטי: האישה, השרויה כביכול בדיכאון, נטלה מידיו בכוח את הפעוטה, מיהרה לבית הוריה, ומאיימת לקפוץ מהגג יחד איתה, ממש כמו לא מכבר בצפון תל אביב.

כוחות משטרה ומכבי אש האזוריים לא איבדו שנייה יקרה, מיהרו והגיעו בסירנות מייללות ובחריקת צמיגים אל בית הורי האישה, פרצו את הדלת, בעוד האישה ההמומה שוהה בבית עם בנה ועם הוריה, והשלושה משחקים בנחת בסלון. לאור הדיווח השקרי, ולאור איומי הגבר שהקליטה האישה, החליט קצין המשטרה שהיה נוכח במקום להורות על הרחקת הגבר מהאישה ומבתו ל-30 ימים. לאחרונה הגישה האישה תביעה לבית הדין הרבני, באמצעות עו"ד אמיר זבולון, תביעת מזונות לבתה, משמורת, וכן את סכום כתובתה וכפל כתובתה, השווים יחדיו כ-180,000 שקלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך