רן בן שמעון: "שאפו גדול לשחקנים"

באשדוד מאוכזבים מהתיקו 2:2 מול חיפה, אולי זה מלמד הכל. לאחר שצברה 3 נקודות מכבי ת"א היא צברה עוד נקודה מהאלופה מכבי חיפה כשסיימה איתה בתיקו 2:2. המאמן בן שמעון התייחס למשחק. קני סייף כובש השער הראשון: "כשזה מתחבר זה הולך יותר טוב".
בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

מ.ס אשדוד ממשיכה לצבור נקודות מול הקבוצות "הגדולות" שעל הנייר לא חשבו שיאספו נקודות מולן. לאחר הניצחון על מכבי תל אביב ביום ראשון, סיימה אשדוד במוצ"ש בתיקו 2:2 מול מכבי חיפה, תיקו שהיא יכולה לראות עצמה גם מאוכזבת ממנו. המאמן רן בן שמעון וקני סייף, המגן שפתח כחלוץ ואף כבש, סיכמו את המשחק:

רן בן שמעון: "משחק טוב מאוד שלנו, בדקות ארוכות מאוד הייתה גם איכות יוצאת מהכלל. היה לחץ בכל המגרש. לבוא במצב שלנו וללחוץ את מכבי חיפה זו גאווה מהשחקנים. הפנים שלנו קדימה. מי שראה את המשחק ראה ששני השערים שספגנו היו מכדורים נייחים שערנות גדולה יותר הייתה מונעת אותם. היינו מאורגנים מבחינה הגנתית ויכולנו לקבל החלטות התקפיות יותר טובות, אבל שאפו גדול לשחקנים על המאמץ".

קני סייף: "משחק טוב שלנו. מחצית ראשונה מעולה של הקבוצה ומחצית שנייה עם לחימה של השחקנים. זו נקודה מאוד חשובה נגד קבוצה מאוד טובה.  אני האמנתי בקבוצה והאמנתי בשחקנים ולכן אני לא מופתע, כשזה מתחבר זה הולך יותר טוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך