תדלקו בתחנת סד"ש בבני ברית ונתקעו עם הרכבים באמצע הכביש

מספר כלי רכב, שסיימו לתדלק בתחנת סד"ש בשדרות בני ברית, נתקעו עם רכבם מטרים ספורים ממקום התדלוק * בעלי התחנה אמרו בתגובה: "קבלן חיצוני ביצע עבודות בתחנה, מדובר בתקלה שנבדוק אותה לעומק"

זה היה מחזה לא שגרתי. כמה וכמה כלי רכב שבדיוק סיימו לתדלק בשעת לילה מאוחרת בתחנת הדלק סד"ש בשדרות בני ברית, נתקעו באמצע הכביש במרחק של מטרים ספורים מהתחנה. "זה היה ממש מוזר איך רכב אחר רכב שיצאו מהתחנה עמדו במקום ולא יכלו לנסוע, בגלל תקלה חמורה שהייתה במהלך התדלוק. אלה דברים שלא יכולים לעבור בשתיקה, הנזק לרכבים הוא גדול, ונאמד באלפי שקלים", אמר אחד הנהגים בכעס.

בתחנת הדלק מיהרו לסגור את שערי התחנה, על מנת למנוע נזק לכלי רכב נוספים. "כך הם לפחות צמצמו את הנזק, אבל ברור שבעלי התחנה יהיו חייבים לספק הסברים לא רק לציבור הנהגים, אלא גם לגופים שבודקים את איכות הדלק", הוסיף נהג אחר.

אחד המנהלים של התחנה אמר לכלי התקשורת לאחר האירוע הלא פשוט: "בתחילת השבוע, בשעות הלילה, התבצעו עבודות על ידי קבלן חיצוני בתחנה. במהלך העבודה התקבלו תלונות על כמה רכבים שנתקעו. חשוב לומר שסד"ש בודקת כרגע את העניין מול הקבלן ומול האנשים שנתקעו. סד"ש, מהרצון שלה לשמור על שביעות רצון הלקוחות שלה והדאגה שלה, לקחה אחריות וטיפלה בכל אותם לקוחות. ברגע שנדע במדויק מה גרם לאירוע נעדכן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך