"היו הרבה אודישנים שלא קבלתי עליהם בכלל תשובה עד שהגיע האודישן של "להיות אתה"

הסיפור של רון פלג, 28, מאשדוד, הוא סיפור "סינדרלה" אמתי. לאחר שסיימה את לימודיה בבתי הספר למשחק, כולל בצעירותה כאן באשדוד, היא ניסתה כמה אודישנים מזדמנים אבל אז הגיעה האודישן לתפקיד אפרת, בסדרה הפופולארית "להיות אתה", זה כשהפקת הסדרה כבר חשבה לוותר על הדמות. רון קיבלה את התפקיד והופיעה כבר בפרק הראשון. רון: "אפרת מצחיקה, מושכת תשומת לב וכולם מרגישים את הנוכחות שלה. ידעתי שאני יכולה להתחבר אליה". למי שלא צפה, הרי שהיא משחקת בסדרה לסבית: "שואלים אותו אם אני גם במציאות לסבית ויצאתי מהארון. זו דמות שאני משחקת במקרה ויכולה לשחק כל דמות אחרת".
רון פלג: "אני חיה את המשחק מגיל צעיר". צילום שרי עוז/יח"צ

כשרון פלג כיתתה את רגילה לעוד אודישן, היא חלמה על הרגע הזה. אבל היא רק סיימה את בית הספר למשחק והבינה שיש לה עוד הרבה לכתת…אבל אז הגיע האודישן ששינה את חייה הנוכחיים מקצה לקצה. ממשהו שאולי לא יכול היה להיות, הפך למשהו מוחשי….משהו "להיות איתה"…."סיפור סינדרלה".

למי שעדיין לא הבין מדובר ב"הכוכבת החדשה" מאשדוד, רון פלג בת 28, שהפציעה לפני כשבועיים לחיינו בפרק הראשון של העונה השלישית בסדרה הפופולארית, 'להיות אתה', שם היא משחקת את אפרת בת הזוג של מירב (אותה משחקת שני אביב – מ.ס). מבחינת רון ההתחברות לדמות הייתה מידית, כמו שתבינו בהמשך.

רון פלג ועופר חיון, בפרמיירה של 'להיות איתה'.

"להיות איתה", הקומדיה הרומנטית של אסי עזר וקשת, משודרת בקשת 12 בעונה שלישית ואחרונה. העונה המדוברת מורכבת מ-4 פרקים. פרטי העלילה, וגורלם של בני הזוג נועה הולנדר (רותם סלע) ועמוס דהרי (אביב אלוש) לאחר הסיום הדרמטי של העונה השנייה, נשמרים תחת מעטה סודיות. העונות הקודמות של הסדרה זכו להצלחה רחבת היקף בישראל ובעולם, עם ארבעה רימייקים בינלאומיים, כולל רימייק אמריקאי ששודר ב-ABC וכיכב במקום הראשון בתכנים הנצפים של נטפליקס בארה"ב וכן רימייק הודי שמשודר בהודו בימים אלו. גרסת המקור הישראלית זמינה לצפייה באמזון פריים בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות, וכן בשירות ה-VOD של channel 4.

אבל לפני שנגיע לימים האלה, נחזור מעט אחורה. רון פלג, כיום בת 28. נולדה וחיה עד לאחרונה באשדוד. המשפחה שלה עדיין כאן באזור ט"ו. היא בת הזקונים. אביה מנהל שיווק והפצה של יקב טפרברג ואמה גננת. יש לה שתי אחיות, אחת שוטרת ואחת מנהלת בDHL.

רון פלג ואביב אלוש שמשחק את עמוס בסדרה.

לרון היה ברור לאן מועדת  פניה כבר מגיל צעיר. היה ברור לה שהיא תלך בדרך אחרת, משהו בסגנון "דרך הלבנים הצהובות"… דרך המשחק. "אני חיה את המשחק מגיל מאוד צעיר". התחלתי ללמוד משחק בבית ספר "יצירתי" אשדוד, בניהולה של שירלי עודד. כשהייתי בת 12 עד הצבא וגם אחרי. "הבנתי שזה בדם שלי. הייתי חייבת מקום שיאפשר לי להיות עצמי". אחרי השחרור מהצבא התחילה ללמד ולהעביר סדנאות ב'יצירתי' ושנה לאחר מכן למדה בבית הספר למשחק ״הדרך״ בגבעתיים. בהנהלת אייל כהן ורותי דייכס, שהיה לדבריה: "כמו חממה מדהימה לשחקנית מתחילה".

ואז זה הגיע. או במילים אחרות עברנו לימים האלה. נו כמו בתאטרון, סיימנו את הפלאש בק.  רון: "מיד כשסיימתי ב-2019 את הלימודים, כחצי שנה אח"כ באמצע שיא הקורונה קיבלתי מהסוכנת שירלי עודד הזמנה לאודישן לסדרה להיות איתה. הצילומים היו ב-2020".

רגע לפני שתחשבו שכאן הסוף הטוב , נספר רק שמפיקי הסדרה ערכו לא מעט אודישנים לתפקיד של אפרת. הם לא מצאו מישהי שהתאימה להם וכבר חשבו לוותר על התפקיד, ואז הגיעה רון. " רון ערכה בהתחלה אודישן בזום כי הייתי בבידוד ואח"כ קראו לי עוד אודישן מול המלהקת הילה יובל והבמאי עודד רסקין"… והיתר היסטוריה. או כמו באגדה. נו סינדרלה כבר אמרנו.

יש לה גם סדרת רשת באינסטגרם. רון פלג

אפרת (רון פלג) היא בת הזוג בסדרה של מירב (שני אביב). מירב היא אחות של עמוס (אביב אלוש) הדמות המרכזית של הסדרה יחד עם נועה (רותם סלע). מירב עוברת תהליך של יציאה מהארון בעונה השלישית, הנוכחית, וזו הפעם הראשונה שהיא מביאה בת זוג והיא נראית איתה בפומבי. אפרת היא חברה של אביגיל (יעל אלקנה) והיא הכירה את איביגל לעמוס. התבלבלתם? אז תצפו תבינו.

אפרת, סליחה רון, התחברת מאוד לתפקיד אני מבין

"קודם כל אסי עזר חיבר אותי לסדרה בכתיבה שלו. היו שם סצנות מאוד חזקות ודרמטיות, שבתוכן אפשר היה להביא המון הומור או כיף, שזו אני. אפרת מצחיקה, מושכת תשומת לב וכולם מרגישים את הנוכחות שלה. ידעתי שאני יכולה להתחבר אליה"

אפרת היא לסבית. כמו בלא מעט פעמים, אנשים נוטים לבלבל בין המציאות לטלוויזיה. רון:  "אנשים, גם באשדוד שאלו אם אני לסבית, אם יצאתי מהארון. עניתי להם שאני משחקת, וכמו שאני משחקת לסבית, אני יכולה לשחק גם דמות אחרת כמו מישהי מבני ברק. יש לי חבר שאני מאוד אוהבת. גם אם הייתי באמת לסבית, אז מה. לי זה לא היה משנה. מבחינתי אני אפרת שאוהבת את מירב בסדרה. לא הסתכלתי על זה כנקודה שצריך להתייחס אליה".

ממש סיפור סינדרלה. סיימת לימודים וקיבלת חתיכת תפקיד

"לפני כן היו הרבה אודישנים שקבלתי עליהם לא או לא קיבלתי תשובה בכלל. כשהגיע האודישן של 'להיות איתה', הבנתי שזה אני".

מה הלאה?

"יש לי קודם כל סדרת רשת באינסטגרם, שנקראת "שני ורונה". שני כיהלי היא חברה מאוד קרובה שלי וגם שחקנית בזכות עצמה. יצרנו את הסדרה מתוך הכלום של הקורונה. זו סדרה על שתי רווקות בתל אביב שמנסות לחיות בצורה הגיונית".

אם כבר ת"א. עוצרים אותך ברחוב?

"עוד לא. אבל עוצרים אותי באינסטגרם שזה הרחוב החדש שהשתלט על העולם. מספר  העוקבים שלי עלה ל- 1100 מ-300 וזה אחרי פרק אחד. אסי עזר מאוד פרגן לי גם בצילומים עצמם וגם באינסטגרם".

פלג עם יתר כוכבי הסדרה 'להיות אתה'.

ההצלחה שלה מסתבר היא בגנים. תוך כדי הכתבה מסתבר כי שני היא בת הדוד של אלון דאי. האלוף!! אלון דאי למי שלא יודע, חס וחלילה, הוא אלוף אירופה במרוצי 'נסקאר' ואחד הנהגים הבולטים ביבשת אירופה. "אבא שלו הוא אח של אמא שלי". משפחה של אלופים.

אז זה בגנים?

"אני מקווה מאוד".

רגע לפני שנפרדים אנחנו רוצים לדעת כמה זמן נראה אותה בסדרה. מתאימה לנו הדמות הססגונית שלה עוד כמה עונות.

תהיה עוד עונה ל'להיות אתה'?

"לא תהיה. זו העונה האחרונה"

החמצה שלך. אולי הדמות יכולה הייתה להתפתח

"יכולתי גם לא לקבל את התפקיד או לא לקבל את האודישן. אני מסתכלת על זה כפתיחה, כספתח.

יאללה לסיום. מה החלום שלך?

"אני מכוונת לסדרה שתהיה שלי ובדמותי. שתראה את הקומיקאית שאני. שאוכל בה לעשות את הסטנד אפ שאני אוהבת ובעיקר לגרום לכולם לחייך".

"נשאר במשפחה". בן הדוד אלון דאי. אלוף אירופה במרוצי 'נסקאר'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך