המשטרה: האישה שנדקרה הבוקר באשדוד בדתה את האירוע

המשטרה מעריכה שעשתה זאת לעצמה. מהמשטרה נמסר: "עם סיום מלאכת איסוף הראיות והממצאים ע"י חוקרי המשטרה, התחזק החשד כי האירוע כפי שתואר בתחילה ע"י האישה, אינו התרחש במציאות וכי היא בדתה את המקרה. במשטרה בוחנים כעת האם לנקוט בהמשך נגד האישה הליכים פליליים.
ניידת משטרה על המדרכה

הבוקר דווח על אישה שנדקרה בביתה. אבל לאחר חקירת המשטרה מסתבר כי הדיווח שלה שהותקפה על ידי גבר, הוא ככל הנראה המצאה שלה.

בהמשך לחקירת המשטרה, עם קבלת הדיווח, כוחות משטרה רבים בהם חוקרי תחנת אשדוד, חוקרי הזיהוי הפלילי ופיקוד מרחב לכיש, הגיעו לזירה ברחוב הרב קוק באשדוד, והחלו לחקור את המקרה, שדווח בתחילה כחשד לשוד של אישה (שנות ה 30) המתגוררת בבניין במקום, במהלכו החשוד לכאורה דקר אותה, גנב ממנה סכום כסף ונמלט. עם סיום מלאכת איסוף הראיות והממצאים ע"י חוקרי המשטרה, התחזק החשד כי האירוע כפי שתואר בתחילה ע"י האישה, אינו התרחש במציאות וכי היא בדתה את המקרה. האישה התוודתה על כך לפני זמן קצר בפני חוקרי המשטרה. במשטרה בוחנים כעת האם לנקוט בהמשך נגד האישה הליכים פליליים.

כזכור כוחות משטרה הוזעקו הבוקר  לבניין מגורים בעיר אשדוד, בעקבות דיווח על חשד לאירוע דקירה בדירה, במהלכו מתחקור ראשוני של האישה היא סיפרה כי נכנס גבר לביתה ועפ"י החשד תקף אותה באמצעות חפץ חד ונמלט עם סכום כסף. האישה פונתה במצב בינוני – קשה (עפ"י גורמי הרפואה). חוקרי המשטרה שהיו  במקום פתחו בחקירה ובסריקות לאיתור החשוד. הרקע לאירוע ונסיבותיו בבדיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך