סוכן סמוי של ימ"ר מרכז הפליל 5 תושבי אשדוד בסחר בסמים

בפשיטה של שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב נעצרו 45 חשודים מכל רחבי הארץ בחשד לסחר בסמים, תחום שהמשטרה נותנת עליו דגש בחודשים האחרונים בעיקר בגלל היותו הצינור הראשי לכספי פשיעה.
חיילי מגב
צילום: משטרת ישראל האתר הרשמי

שוטר שהופעל כסוכן חשאי חדר כסוחר סמים לרובד המשפיע של סוחרי הסמים בארץ, הביא להפללתם של כ-50 חשודים מכל רחבי הארץ, כשחמישה מהם הם תושבי אשדוד בשנות ה30 לחייהם.

הסוכן, שוטר בשנות ה-20 לחייו, הוכשר בתהליך ארוך שבסופו פעל בכסות של עבריין מתחום הסחר בקוקאין ו-MDMA. השוטר אותר בהליך גיוסו למשטרת ישראל על ידי מפלג המודיעין בימ"ר מרכז, ולאחר מספר חודשים של הכשרה בעולם התוכן העברייני, שוגר לשטח בתחילת השנה והחל לקשור קשרים חברתיים ועסקיים עם עברייני סמים ברחבי הארץ.

עם הבשלת השלב הסמוי של ההפעלה, מאות בלשים ולוחמי מג"ב פשטו על בתיהם של כ-45 חשודים בכל רחבי הארץ, שהועברו לחקירה בבסיס ימ"ר מרכז ברמלה. כולם נחקרו פעם ראשונה בחשד לסחר בסמים, ובהמשך ייחקרו נוספים. לפי עורכי הדין שהיו במחוז מרכז, בשלב זה עדיין לא הטיחו בחשודים במהם חשודים בדיוק, ולמי מכרו סמים, ואיזה סמים.

חמשת העצורים תושבי אשדוד, חשודים בסחר בסמים מסוג קריסטל וMDMA ומעצרם הוארך עד לתאריך 01.11 למעט חשוד אחד ששוחרר למעצר בית. אחד החשודים בסחר משוייך לכנופיה הגרוזינית ונעצר לפני כחודשיים בחשד כי היה מעורב באירוע ירי ממנו גם נפגע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך