"בכדי שאף קשיש או קשישה לא יסבלו מהקור בחורף"

שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר, פתח ביוזמה חשובה וברוכה - "מבצע חורף חם", שבו כל קשיש או קשישה שזקוקים לשמיכות לחמם את עצמם, יזכו לקבל זאת מהגמ"ח. שמעון בן שמעון: "אם אתם מכירים קשישים שזקוקים לשמיכות ומוצרים שיחממו קצת את גופם תדברו אתנו". פרטים בכתבה.

את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא, כי יכול מאוד להיות שאתם מכירים קשיש או קשישה שלא יכולים להרשות לעצמם חימום בחורף המתקרב. הכתבה הזו תעזור להם בחורף הזה.

״גמ״ח חסדי מאור מאיר״, שנקרא על שם הנער מאור מאיר ז"ל, פתח  ב- ״מבצע חורף חם״. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח מסביר:  "כשכולם בבית שומעים דרך אדן החלון את הגשם המטפטף ואנחנו מתחממים מתחת לפוך או במזגן, ישנם כאלה שגם שמיכה אין להם לחמם את גופם. אז אם אתם מכירים קשישים שזקוקים לשמיכות ומוצרים שיחממו קצת את גופם, תדברו אתנו".

הגמ"ח הוקם לפני עשור לזכרו של מאור מאיר ז"ל שנפטר בתאונת דרכים והוא רק בן 16. לאחר מותו התגלה כמה תרם מכספו, זמנו וארוחותיו אפילו, למען אלה שאין להם. משפחתו, בראשות אביו שמעון, החליטה להמשיך את דרכו. מאז הגמ"ח עוזר בכל יום, כל השנה למי שצריכים עזרה מכל סוג שהוא.

בדבר פרטים: ניתן לשלוח הודעה בפרטי לפייסבוק:  שמעון בן שמעון (גמח חסדי מאור מאיר)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך