הכיף האמיתי הוא שופינג בחו"ל

אחת ההנאות הגדולות של הנשים היא שופינג בחו"ל. זה יכול לקרות במסגרת טיול זוגי, עם חברים, או טיול משפחתי בכל מדינה מעבר לים. תמיד מקצים חלק מזמן הטיול להכיר מקומות חדשים וחלק אחר של הטיול אשר מוקדש לשופינג בחנויות רחוב, בקניונים, במתחמים פתוחים ובעיקר בחנויות מותגים אשר אין להם סניפים בישראל. ההנאה העצומה היא לרכוש ביגוד לכל המשפחה וזאת לאור המחירים הזולים ברוב החנויות מחו"ל, מול החנויות המובילות בישראל. בדרך כלל מי שמבצע את רוב הקניות הן הנשים אשר עוברות מחנות לחנות, ממלאות את הסלסלות ויוצאות עם שקיות צבעוניות מכל אחת מהחנויות הללו
תמונה: Freepik

אהבה נוספת במסגרת שופינג בחו"ל היא מוצרי הנעלה. אפשר למצוא בחו"ל דגמים מרהיבים של נעלי עקב בדגמים בעלי הדפסים מדהימים ובגוונים ייחודיים. נעלי עקב יוצאות דופן בעקב של 4 או 8 ס"מ אלגנטיות ונוחות מאד להליכה. זו גם הזדמנות נפלאה לקנות נעלי ספורט, נעלי הליכה נוחות, סנדלים, כפכפים ועוד וכך למלא את המזוודות בפריטים בעלי נראות יוצאת דופן.

נסיעות ייעודיות עבור שופינג בחו"ל 

אופציה מעניינת נוספת היא להצטרף לדילים ספציפיים שמטרתם היא שופינג בלבד. מדובר בדילים אשר מארגנות חברות תעופה וכוללים טיסה ליעד ספציפי שהוא בעל אופי מובהק של קניות כמו לונדון מדריד, או פריז. הנשים טסות לפנות בוקר נהנות מיום מלא של שופינג מהבוקר עד הערב ובלילה או לכל המאוחר למחרת היום הן חוזרות ארצה. 

זהו טיול קצר בעל מטרה אחת בלבד, שופינג בחו"ל. במסגרת הטיול הנשים מקבלות הדרכה היכן כדאי להן להתמקד, היכן ממוקמות החנויות המובילות בתחום האופנה לנשים, לגברים ולילדים. כך הן נכנסות לכל החנויות שהן עצומות בגודלן ובוחרות את הפריטים הטרנדיים המשויכים לאופנה העכשווית. 

טיסה בכל תחילת עונה 

כאשר מבצעים את התחשיבים הכלכליים מגיעים למסקנה שהרבה יותר זול לטוס לבירה אירופאית, לבצע שם את כל הקניות של ביגוד וההנעלה לכל בני המשפחה לקראת תחילת העונה וכך יהיה לכל אחד מהם בגדים יפהפיים בטרנדים האופנתיים. גם אם מוסיפים את העלות של הטיסה ולילה אחד או שניים בבית מלון נורמטיבי, העסקה היא כדאית. לכן נשים ישראליות הפכו זאת לנורמה והן טסות לקראת העונה החדשה, כדי למלא את הארונות של כולם. 

כך האישה נהנית מהטיסה ומהשופינג וכל בני המשפחה נהנים מהקניות המוצלחות שהיא מבצעת עבורם במסגרת שופינג בחו"ל. 

השוואה מול ישראל 

ברוב המקרים הביגוד בישראל יקר הרבה יותר מהביגוד בחו"ל, במחיר של חולצה אחת לילדים בישראל, אפשר לקנות בחו"ל כמה חולצות באיכות מעולה של בדים ועם הדפסים יפהפיים. מעבר לכך כאשר קונים בחו"ל, לובשים בגדים שאינם זהים לאלו של ילדים ומבוגרים אחרים שלובשים ביגוד דומה של המותגים הישראליים. 

לא צריך הרבה כדי לשכנע את הנשים הישראליות ולכן בכל פעם הן טסות לבירה אירופאית אחרת עבור שופינג בחו"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך