עורכים ברית מילה/בריתה בקרב המשפחה המצומצמת? אל תשכחו להזמין מגשי אירוח מתאימים

זוגות רבים אשר נולד להם תינוק/ת, מעדיפים שלא לערוך אירוע גדול של ברית או בריתה. בניגוד לחתונות, בר ובת מצוות, ואירועים אחרים, הרבה פעמים אירועי ברית ובריתה נערכים בקרב המשפחה המצומצמת, סבים-סבתות, הורים, אחים-אחיות וזהו
תמונה: munier food ideas

יש לכך מספר סיבות. ראשית, לעיתים הלידה היא קשה ולא פשוטה, ועל כן האם עדיין לא נמצאת במצב בו היא יכולה להתמודד עם אירועים גדולים ועמוסים. שנית, לא כולם רוצים לחשוף את התינוק או תינוקת לקהל גדול כבר בימיהם הראשונים. שלישית, מסיבות כלכליות ולעיתים זה גם נובע מסיבות של נוחות, לא כולם אוהבים אירועים גדולים ועמוסים באורחים. 

הפתרון הוא לערוך אירוע מצומצם למשפחה הקרובה, כאמור, בבית. לכן אין צורך להזמין שירותי קייטרינג אלא אפשר להזמין מגשי אירוח עמוסים בכל טוב, אשר גם המשפחה המצומצמת וגם ההורים העייפים, יוכלו ליהנות מהם. 

כיצד עושים זאת באופן טכני?

לפני שנציג אילו מגשי אירוח מומלץ להזמין לאירוע ברית או בריתה, צריך להסביר בקצרה כיצד יש לעשות זאת באופן טכני, מעשי. 

להבדיל מאירועים אחרים אותם יש לתכנן חודשים ושבועות מראש, ברית יש לתכנן תוך שבוע וגם בריתה בדרך כלל נהוג לערוך זמן קצר אחרי הלידה, לכן יש לפנות באופן מיידי לחברה שתוכל לספק מגשי אירוח לאירוע ולהזמין את המגשים בהם מעוניינים. צריך לתאם עם צוות החברה את מועד האירוע, מועד הגעתם של המגשים אל הבית בו הוא נערך, ויש לארגן ולסדר אותם בצורה נוחה וזמינה. 

חשוב כמובן לוודא שיש מספיק מגשי אירוח לכלל האורחים, גם אם מדובר בכמות אורחים מצומצמת באופן יחסי, וכן רצוי לבדוק שיש גיוון במנות, על מנת שהאורחים יוכלו לטעום וליהנות מאפשרויות שונות. 

אילו מגשי אירוח אפשר להגיש בברית/ה? 

בדרך כלל, שוב להבדיל מאירועים אחרים, ברית/ה, נהוג לערוך בשעות הבוקר או הצהריים. לא נהוג לערוך אירועים מסוג זה בערב, גם בשביל לא להקשות על ההורים וגם בשביל לא להקשות על התינוק עצמו. 

לכן המנות אותם מזמינים עבור ברית או בריתה, אמורים להתאים לאירועי בוקר או צהריים. מדובר על מגשים הכוללים כריכים, מאפים (חמים וקרים), סלטים (אפשר להגיש גם סלטים שכולם יוכלו לקחת מהם וגם כוסות עם סלטים אישיים לכל אורח), וכן פירות וקינוחים. במידה ומדובר באירוע בוקר, אפשר במקום קינוחים מתוקים מדי, להזמין מאפים מתוקים או להחליט שהפירות ישמשו כקינוח. 

מאחר וייתכן שחלק האורחים צורכים אך ורק תזונה טבעונית, אז יש לדאוג שיהיו מגשים עם מנות מותאמות עבורם, רצוי גם לוודא שיהיו מנות ללא גלוטן למי שצורך תזונה כזו. 

מעבר למגשי האירוח, חשוב לדאוג שתהיה שתייה חמה וקרה, הן עבור המבוגרים והן עבור הילדים המוזמנים לאירוע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך