פני הרוע: איגור אולסיק הוא החשוד באונס וחטיפת בת ה14 אמש

הותר לפרסום: איגור אולסיק, בן 41 מאשדוד, הוא החשוד באונס וחטיפת הילדה אמש. "הוא הרים אותה בכוח ורץ איתה לביתו שם אנס אותה כשהוא שיכור"

בית המשפט התיר הבוקר (שלישי) לפרסם את שמו של החשוד במעשה הזוועה אמש, איגור אולסיק תושב אשדוד בן 41. במשטרה חושדים כי אולסיק היה תחת השפעת סמים ואלכוהול והוא נשלח לבדיקה. בחקירתו הכחיש כי אנס את הנערה: "לא הובלתי אותה בכוח ולא אנסתי אותה. הזמנתי אותה לבית, לא משכתי אותה".

בדיון בהארכת מעצרו שך אוסליק אמר נציג המשטרה: "כל הדרך לביתו היא התנגדה וצעקה. הוא מודה שנעל את הדלת. היא ניצלה שעת כושר וברחה". השופטת דורית בונדה אמרה בדיון: "הקטינה מגוללת את סיפור המעשה בפרוטרוט ומציינת בעדותה מיקומים ותיאורים נוספסים, החל מתחילתו ועד סופו. מהשלב הראשוני התנגדה ולדבריה תפס אותה ולקח אותה. היא מספרת כי לאורך כל הדרך, עוד טרם עלו, ביקשה ממנו שיעזוב אותה.

הוא לא שמע לפנייתה, הכניס אותה לדירתו ונעל את הדלת. לאחר מכן, שלב אחר שלב, ביצע בה את המעשים המיוחסים לו. היא סיפרה כי בתום האירוע אמר לה שלא לספר וביקש את מספר הטלפון שלה. בעדותו הוא קושר עצמו לאירוע. לדבריו, הדבר נעשה מתוך סימפטיה אליה. הוא מכחיש שאנס אותה וחשב שהיא מבוגרת. לדבריו, כשראה שהיא רוצה הביתה פתח לה את הדלת. הוא טוען כי היה שיכור". מעצרו הוארך ב6 ימים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך