העירייה מגבירה אכיפה נגד בעלי כלבים

עיריית אשדוד ממשיכה להיאבק במפגע הסביבתי של צואת כלבים על המדרכות ובמדשאות, הפיקוח העירוני - פועל לאורך תקופה בנושא וכעת הוחלט לעלות את כמות הפעילות

עיריית אשדוד ממשיכי להיאבק בצואת הכלבים במרחב הציבורי. בימים האחרונים החלה מחלקת הפיקוח העירוני האחרונים להגביר את האכיפה באופן משמעותי ומתמשך.

במסגרת סיורים שמבצעים צוותי מנהלות הרובעים ומפניות רבות של תושבים למוקד העירוני עולה כי נושא צואת הכלבים מהווה מטרד לתושבים בתקופה האחרונה.

צואת הכלבים מהווה מטרד במרחב הציבורי, הפוגעת באיכות החיים של התושבים. במסגרת המאבק בתופעה, הפקחים העירוניים יוצאים לפעילויות אכיפה החל משעות הבוקר ועד הלילה, במטרה למגר את התופעה.

הקנס לתושבים שאינם מנקים ואוספים אחרי כלביהם, עומד על 475 שקלים, על פי חוק העזר העירוני. ההקפדה על ההנחיות היא לטובת הציבור הרחב, ואנו מבקשים להימנע מעוגמת הנפש הכרוכה במתן קנס.

בעירייה מדגישים שלמרות פעולות האכיפה המתוגברות, כדי למגר את תופעת צואת הכלבים, נדרש סיוע מצד התושבים בדיווח למוקד העירוני על מפגע, לצד הערה לבעלי הכלבים שלא הרימו את הצואה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך