גדולה על הגדולות. ניצחון חוץ למ.ס אשדוד על מכבי ת"א

דווקא מול מכבי ת"א בחוץ ולאחר 5 הפסדים מתוך שישה משחקים, מ.ס אשדוד חזרה עם ניצחון שני העונה - 0:2. נאור סבג כבש את השער לאחר הרחקת שירן ייני ממכבי ת"א, אינברום את השני מבישול של כנעאן שחזר מפציעה לראשונה העונה. בשבת מחכה לאשדוד מכבי חיפה שתגיע לאצטדיון הי"א.
נאור סבג. כובש השער. (צילום: טל אקוקה).

נקודת הפתיחה של מ.ס אשדוד במשחק הזה הייתה אולי הגרועה ביותר שיכולה הייתה להיות. אשדוד הגיעה לבלומפילד לאחר חמישה הפסדים בשישה מחזורים, למשחק מול מכבי ת"א, שלא משנה באיזה כושר היא, היא תמיד משוכה קשה. אשדוד עברה אות המשוכה כמו גדולה, ודווקא מול קבוצה "גדולה" כמו מכבי ת"א, היא ניצחה 0:2, השיגה ניצחון שני העונה, שלוש נקודות סופר חשובות ובעיקר הרבה תקווה.

אשדוד שפתחה עם 3 בלמים, עמדה כשווה מול מכבי ת"א. היא החזיקה יותר בכדור והייתה קרובה לשער מכבי ת"א, אם כי לא הייתה לה הזדמנות ממשית לכיבוש. ההזדמנות הראשונה הייתה דווקא של מכבי ת"א (13) כשאנדרה ג'ראלדש  בעט כדור חזק מעט מעל השער של אשדוד, מרחק 20 מטרים.

אבל אז הגיעה הדקה ה-19. שירן ייני פגע בפאהד באיו פגיעה גסה שהייתה ראויה לאדום. השופט בר נתן הלך ל-ואר והוציא אדום לייני. מכבי ת"א נותרה בעשרה שחקנים. הלם בבלומפילד. שש דקות אח"כ קני סייף קיבל כדור מצוין לתוך רחבת מכבי ת"א ונגח מקרוב לחוץ.  החמצה של שער. עברו 2 דקות נוספות ואשדוד גבתה את מחיר ההרחקה וכבשה בצדק. נאור סבג התקדם ובעט ממרחק של 20 מטרים כדור נהדר לרשת – 0:1 אשדוד. הלם בבלומפילד 2.

מכבי ת"א, גם בעשרה שחקנים, הייתה מסוכנת קצת לפני הירידה למחצית (42), אבל ג'ראפי בזינוק נהדר עצר כדור שיכול היה להיגמר ברשת. המחצית נגמרה חלומי מבחינת אשדוד 1 אפס על מכבי ת"א, בבלומפילד.

מ.ס אשדוד פתחה את המחצית השנייה בלחץ על שער מבי ת"א. מאתוסיניו (50) שלח כדור מהמקום בקו ישיר, 25 מטרים משער ת"א, מעל המשקוף. קני סייף (52) ניסה גם הוא בעיטה ממרחק דומה, גם היא מעל השער ובהזדמנות נוספת (56) בעט כדור שחמק ליד קורת שער ת"א. מכבי מצידה החזיקה בכדור וניסתה למצוא פרצה בהגנת אשדוד הצפופה, שהגנה על היתרון בכל הכח, ורצתה לעקוץ במתפרצות.

חמודי כנעאן, קשר אשדוד, נכנס למגרש לראשונה העונה כחצי שעה לסיום לאחר שחזר מפציעה ממנה סבל עוד במחנה האימונים בקיץ. אשדוד המשיכה לסגור חכם ולצאת למתפרצות. מכבי החזיקה בכדור ולא ידעה מה לעשות עם זה. גם טום בן זקן נכנס (71) לאחר שנעדר גם הוא בגלל פציעה. הסגל מלא. אשדוד רצתה שגם הנקודות יהיו מלאות, מכבי ת"א פחות. קוואס כמעט עשה את זה (72) כששלח כדור מסוכן לחיבורים של ג'ראפי מכדור חופשי. ג'ראפי התעופף ומנע שער בטוח.

חמודי כנעאן הראה למה הוא כל כך חסר. הוא עשה מה שהוא יודע הכי טוב.  כנעאן (84) פרץ בעוצמה לכיוון שער ת"א, כשאי אפשר לעצור אותו ומסר כדור מצוין לאור אינברום שסידר לעצמו מצב ברחבה וכבש את השני של אשדוד. 0:2 לאשדוד. ת"א עוד שלחה כדור למשקוף לפני שריקת הסיום, אבל מי יזכור.  יזכרו רק את הניצחון הגדול! ומי הבאה בתור?…אולי מכבי חיפה שתגיע בשבת לאשדוד?….

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו (בן זקן, 71), אוואני, צבטקוביץ', כהן, סייף, סבג, אבו עקל (ג'אבר, 46), מאתוסיניו (אינברום, 57), זאקריה (כנעאן, 62), באיו (בילו, 57).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך