רכבת חשמלית על גלגלים בדרך לאשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הכריז היום על בואה של הרכבת החשמלית על גלגלים לעיר אשדוד, שתשרת את תושבי העיר בצירי התחבורה

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הכריז היום "מקדמים את הבאת הרכבת החשמלית על גלגלים לאשדוד – מאז דצמבר 2020 פועל באשדוד מרכז הניסויים הלאומי לתחבורה חכמה, בניהולה של חברת נתיבי איילון ובו אמצעי התחבורה האוטונומיים המתקדמים בעולם, רגע לפני שהם עולים על כבישי ישראל".

ראש העיר הוסיף ואמר "אחד מאמצעי התחבורה המרכזיים שנבחנים בו הוא רכבת חשמלית על גלגלים – פיתוח חדשני שצפוי לחולל מהפכה בתחום התחבורה הציבורית. הרכבת, שמחליפה את הרכבת הקלה, תסיע 240 נוסעים והיא חוסכת את הצורך במסילות ייעודיות ובעבודות תשתית מורכבות, שנמשכות שנים ושעולות מיליארדים לציבור".

לסרי הוסיף "אתמול סיירתי במתחם הניסויים וביקרתי ברכבת החשמלית במטרה לקדם את הפעלתה באשדוד, מיד עם אישורה על ידי משרד התחבורה במהלך השנה הקרובה. הרכבת החשמלית תצטרף לאוטובוסים החשמליים של חברת אפיקים, שיכנסו לעיר כבר בחודש דצמבר הקרוב ויספקו מענה איכותי, זמין ונגיש לאלפי נוסעים בעיר".

לסיום אמר כי "זהו חלק מחזון העיר החכמה אותו אני מוביל, ובמרכזו מערכת תחבורה חכמה ומתקדמת למען איכות החיים של תושבי אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך