רגעי דרמה: פעוט בן שנתיים ננעל ברכב לבדו – "ידידים" הצליחו לחלצו

פעוט כבן שנתיים ננעל ברכב לבדו וחולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים, שאמר "זה היה מאוד מרגש. פעם ראשונה שאני מחלץ פעוט מרכב נעול"

היום בשעה 16:46 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב שוהם באשדוד.

המוקדן, אבישי אלג'ם ענה לשיחת הטלפון במוקד והעביר את פרטי האירוע למתנדב נעם און, שנענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ נעם את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

נעם סיפר: "קיבלתי את הקריאה, כשהייתי באמצע להתארגן ליציאה לחתונה. עזבתי את עיסוקיי ויצאתי לכתובת. תוך זמן קצר הגעתי למקום וחילצתי את הפעוט בשלום. זה היה מאוד מרגש. עבורי זו הפעם הראשונה שאני מחלץ פעוט מרכב נעול."

אבישי הוסיף: "עניתי לשיחת הטלפון במוקד. שמרתי על קשר עם האם והנחיתי אותה כיצד לפעול עד להגעתו של המתנדב שיצא למקום. אני שמח שהצלחנו לסייע במהירות."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עמם את המפתח בכל יציאה וכניסה לרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך