מכבי אשדוד הודחה מגביע המדינה

קבוצת הכדורסל הפסידה בשמינית הגמר לעירוני ר"ג 65:79. זה ההפסד השני ברציפות (הקודם בליגה) של אשדוד לר"ג.
מכבי עירוני רמת גן היא העולה הראשונה לשלב רבע גמר גביע הליגה הלאומית, לאחר שגברה בפעם השנייה הרציפות (הקודמת בליגה) על מכבי אשדוד 65:79 .
שתי הקבוצות נפגשו כאמור במחזור הפתיחה של הליגה, אך הפעם זה היה צמוד הרבה יותר כשרק בסוף המקומיים הצליחו לברוח. הקבוצה של שמוליק ברנר עם מאזן מושלם עד כה. מנגד, מכבי אשדוד נראתה הרבה יותר טוב, אך סבלה מאחוזי קליעה רעים מהשדה.
הרבע הראשון היה שקול ונגמר ב-16:17 למארחת. ברבע השני ריקי טראנט ואלייז'ה הירש צברו נקודות, אך מנגד ג'ורדן כהן ורביב פיטשון השאירו את האשדודים במשחק. מוריאל לוטאטי ויוניו ברואטה החליפו שלשות והלוח הראה 34:39 במחצית למכבי עירוני רמת גן.
ריצת 2-8 של הביתיים העניקה להם יתרון 36:47 בפתיחת הרבע השלישי. 3 דקות ללא סל שדה של מכבי עירוני רמת גן עזרו למכבי אשדוד לקזז ל-45:48, אלא ששוב הקבוצה של שמוליק ברנר הצליחה לברוח וסגרה את הרבע השלישי ביתרון 50:58. כמו בכל שלושת הרבעים הראשונים, גם ברבע האחרון מכבי אשדוד התקרבה ובכל פעם שזה קרה מכבי עירוני רמת גן ענתה בסל חשוב. בן אלטיט קלע שלשה חשובה ואלייז'ה הירש סגר את הסיפור.
הרבו למכבי אשדוד: ג'ורדן כהן (7 אסיסטים) 26 נק', רביב פיטשון (9 ריבאונדים) וטחואן אגיי (12 ריבאונדים) 11 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך