אלעד שושן קלושינר ממליץ לעשות "עיגול לטובה" לניצולי שואה

המתנדב הפעיל לטובת ניצולי שואה והגיל השלישי, אלעד שושן קלושינר, ממליץ לכם לבחור גם בסיוע לניצול שואה, אזרחים ותיקים וכן אפשרויות תרומה נוספות דרך יוזמת "עיגול לטובה"
תמונה: אלעד שושן קלושינר

מה זה "עיגול לטובה"? אלעד שושן קלושינר עם ההסבר

רוצים לסייע בכל חודש במספר שקלים בודדים שיהפכו לעשרות ומאות אלפי שקלים שיחולקו בין 200 עמותות? מתנדב פעיל לטובת הגיל השלישי וניצול השואה, אלעד שושן קלושינר, ממליץ לכם לתרום דרך עמותת "עיגול לטובה", עמותה המקדמת את התרומות הקטנות במסגרת רכישות באשראי שאינן מעוגלות בחנויות השונות.

העמותה נוסדה בשנת 2008 ובזכות עיגול הרכישות דרך האשראי, הערכת התרומות שנאספו עד כה היא כ- 60 מיליון ש"ח.

הצטרפות לעיגול לטובה היא פשוטה ומהירה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר עיגול לטובה (igul), להירשם עם פרטים אישיים, לבחור את יעדי התרומה שלכם ממגוון רחב של יעדים וחברת האשראי תדאג לעגל לכם את הסכומים.

אם כך, למי נתן לתרום? בשלב הראשון תוכלו לבחור קטגוריות לתרומה: רווחה ותעסוקה, ילדים ונוער בסיכון, אנשים עם מוגבלות, נשים במצוקה ועוד.

אם תרצו לאתר עמותה שהתרומה הצנועה שלכם תעבור אליה כבחירה להעברה ייעודית ולא במסגרת קטגוריות, תוכלו לחפש את שם העמותה בשורת החיפוש "חיפוש עמותה".

 

על פי אלעד שושן קלושינר השיטה מאוד פשוטה, לאחר שנרשמתם, כל קנייה שתבצעו דרך האשראי תעוגל, כך למשל אם תקנו ב – 9.90 ₪ חברת האשראי תעגל 10 אגורות בעסקה ותגבה אותם במסגרת הורדת האשראי החודשית, עיגול זה יבוצע בכל ההורדות החודשיות שלכם.

בהתאם לדיווח באתר של העמותה, ממוצע התרומה החודשית לכל אדם שמשתתף בפרויקט הוא כ- 4 ₪.

עוד מדווחת העמותה שהחל משנת 2018 העמותות המשתתפות בדמי השתתפות בגובה 7.5% מהתרומות השנתיות לצורך מימון חלקי של פעילות סליקת האשראי, עמותות אלו מחויבות בנוסף באישור ניהול תקיף ואף בסעיף 46 לצורך זיכוי תרומה במס.

 

אלעד שושן קלושינר מסביר איך אפשר לתרום לניצולי שואה

מבין אפשרויות רבות שקיימות לתרומת כספים, ציוד, שיחות טלפוניות ופגישות פרונטליות עם ניצולי שואה או הגיל השלישי – גם עמותת "עיגול לטובה" מאפשרת לתרום ישירות לעמותות שקשורות לניצול שואה.

כל מה שצריך לעשות הוא לחפש את המילה "שואה" ברשימת החיפוש, נכון להיות העמותות הקיימות "אביב לניצול שואה" ו"הקרן לרווחת נפגעי השואה", אפשרויות אלו יאפשרו לכם למקד את התרומה שלכם, אם תרצו להגדיל את הטווח לכל הקשור לגיל השלילי " אזרחים ותיקים וקהילות נזקקות".

 

אלעד שושן קלושינר מסביר על החשיבות של סיוע לגיל השלישי בכלל וניצולי השואה בפרט: "מרבית שכבת האוכלוסייה המבוגרת זקוקה לסיוע ברמות משתנות, ניצולי השואה זקוקים לסיוע מוגבר יותר עקב הקושי שלהם לאורך השנים לתכנן את עתידם הפיננסי ופערי הסיוע מטעם המדינה לאורך השנים. יחד עם אפשרויות התנדבות, ברור לכולנו שכסף הוא האמצעי החשוב ביותר לעזרה והעמותה מצליחה לתרום מיליוני שקלים בשנה למספר רב של עמותות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך