עלייה בביקוש לכלים חד-פעמיים לקראת העלאת המס

מה-1 בנובמבר יוחל מס על חד פעמי, בשיעור של 11 ש"ח לקילו . הצעד ננקט בהתאם לתוכניתו של שר האוצר אביגדור ליברמן.

תתכוננו.  על פי החלטת הממשלה, בהתאם לתכניתו של שר האוצר אביגדור ליברמן, החל מ-1 בנובמבר, יוחל על כלים חד פעמיים מס בשיעור של 11 שקלים לקילו. זאת על מנת להוריד את השימוש בכלים חד פעמיים מזהמים.

לפי היבואנים, מס זה יגרום להכפלת המחיר הנוכחי של המוצר. ברשתות המזון כבר חלה עלייה ברכישת כלים חד פעמיים, אך עדיין לא מדווח על התנפלות של צרכנים לפני עליית המס. ההערכה היא שהביקוש בשבוע הקרוב יגבר מאוד. יש לציין כי המגזר החרדי נחשב לצרכן גדול של מוצרים אלה. רשת אושר עד, שיש לה פלח שוק גדול מהקהל החרדי, פרסמה מודעה ללקוחות החרדים – אשר קוראת לצרכנים להצטייד במוצרים מבעוד מועד.

השר אביגדור ליברמן, צילום: אורן בן חקון

בהודעה נכתב כי "על פי החלטת הממשלה, החל מה-1 בנובמבר יושת על כלים חד פעמיים מס, בשיעור של 11 שקלים לכל קילו – ובהתאם צפויה עליית מחירים חדה עד כדי הכפלת המחיר הנוכחי. על כן אנו ממליצים לצרכני כלים חד פעמיים להצטייד מבעוד מועד, לפרק זמן ארוך ככל האפשר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך