מלחמת הכנופיות: אייל נגר נעצר בחשד למעורבות בדקירת צעיר המקושר לטנסקי

נגר נעצר אמש, לאחר שת"ז שלו נמצאה ברכב בו נמצאו כלי התקיפה כמו ראיות נוספות. הקורבן שנפצע בינוני, משוייך לארגונו של טנסקי והיה עצור לא מזמן בחשד להנחת מטען חבלה בפתח ביתו של חייל מארגונו של נגר
ניידת ביום גשם

ביום ראשון האחרון, הוזעקו שוטרים וכוחות הצלה לרובע ג בעיר שם נמצא צעיר מוכר למשטרה כשהוא דקור במצב בינוני ופונה לבית החולים.

הקורבן, מוכר למשטרה המקושר לארגונו של מיכאל טנסקי, נעצר לפני כחודש וחצי בחשד שהניח מטען חבלה בפתח ביתו של צעיר מהכנופיה הגרוזינית בעיר. שלשום עצרה המשטרה צעיר מגן יבנה בחשד לתקיפה. במשטרה המשיכו בחקירה ואמש נעצר גם מי שמכונה "איש הכספים של בני שלמה" אייל נגר. המשטרה טוענת כי נגר השתתף בדקירות וכן מאשימה אותו באירוע אלימות אחר בו לטענתה תקפו נגר ואחרים מספר אנשים עם אבנים.

בידי המשטרה מספר ראיות וכן ת"ז של נגר שנמצאה ברכב בו נמצאו כלי התקיפה לכאורה. השופטת סבין כהן קבעה כי לא ניתן לומר שלא מתקיים חשד סביר, אך הוסיפה כי מדובר בחשד סביר לא גבוה. לפיכך, השופטת דחתה את בקשת המשטרה והורתה על שחרורו של נגר בתנאים מגבילים. המשטרה מתכוונת להגיש ערר ולהשאיר את נגר במעצר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך