כבוד: עובדי "יובלים אשדוד" שיפצו דירה של אקים

עובדי "יובלים אשדוד" ממשיכים בפרויקט האימוץ בהתנדבות של "אקים אשדוד". השבוע התנדבו עובדי התאגיד בשיפוץ של דירה נוספת – בית הפנינה ברחוב ביאליק. זו דירת אקים השנייה בעיר אותה משפצים עובדי "יובלים אשדוד" בהתנדבות, במסגרת מיזמי האחריות החברתית שמבצע התאגיד עבור לקוחותיו

בית הפנינה ברחוב ביאליק הינו בית ייחודי בו גרים צעירים עם מוגבלות שכלית ושיקומיים במטרה להכין אותם לחיים הבוגרים, על ידי מתן כלים, הקניית ערכים, לימוד והכוונה על אורח חיים נכון בדגש על השתלבות בקהילה. צוות הדירה בראשותה של זהבה קנר ומנהלת מערך הדיור באשדוד הענבל הוניג ללוש רואים לנגד עיניהם את איכות החיים והרווחה של הצעירים ועושים כל שביכולתם לאפשר התפתחות ועצמאות.

עובדי "יובלים אשדוד" שיפצו את הדירה, בת 2 הקומות והחצר הנרחבת. העבודות כללו את צביעת הגדר ההיקפית והסורגים – באורך עשרות מטרים, התקנת ספסלי ישיבה חדישים ושולחן בגינה, התקנת ציליה, תיקוני צבע, רכישת מפוח לניקיון הגינה ועוד. אחד הדיירים הביע את התרגשותו מהשיפוץ ואמר: "עכשיו יהיה הרבה יותר נחמד לשחק בחצר ולהיות בבית. תודה למתנדבים מיובלים."

דוד שוקרון, מפקח תחנות שאיבה ב"יובלים אשדוד" סיפר על ההתנדבות: "מדובר בתרומה לקהילה שהיא תמיד דבר חיובי ומבורך, במיוחד בקהילה שבה יש אנשים עם צרכים מיוחדים ואקים היא אחת מהן. כשסיימנו את העבודה הרגשנו סיפוק גדול – פגשנו חלק מהחניכים ואת אנשי הצוות וראינו את השמחה והאושר על הפנים שלהם, והבנו כמה טוב עשינו".

יניב שוחט מנהל דיור יבנה וקרית מלאכי באקים סיפר," לפני מספר חודשים פנו אלינו מ – "יובלים אשדוד" בהצעה לפתוח במיזם של עשייה משותפת ותרומה למערך הדיור שלנו . זו הפעם השנייה שצוות עובדים של "יובלים אשדוד" מגיע בחדוות יצירה, והעובדים טורחים משך יום ארוך במטרה לשפר ולשדרג את הסביבה בה חיים דיירי אקים. תודתנו נתונה למ"מ המנכ"לית מלי בן ברוך ולצוות העובדים של יובלים על שיתוף פעולה נחוש ומבורך של עשייה קהילתית שמהווה נדבך חשוב ומהותי לחיים בחברה בריאה וטובה יותר".

"יובלים אשדוד" הינו תאגיד המים המוביל בישראל בתחום האחריות החברתית. כך, ביצע התאגיד מבצעי מחיקת ריביות והצמדה, יישם תכנית לשמירה על וותיקים בודדים באמצעות מערכת מדי המים החדשנית לקריאה מרחוק, ביסס מערכת שליחת התראות לצרכנים על צריכה גבוהה על מנת לחסוך בעלויות וצריכת מים ויצר שירותים מונגשים באתר ובמרכז שירות הלקוחות. לפני כחצי שנה החל התאגיד באימוץ "אקים אשדוד", שיתוף פעולה שיימשך גם בשנה הבאה לרווחת חברי אקים אשדוד.

מ"מ מנכ"לית "יובלים אשדוד" מלי בן ברוך:" בעשייה ההתנדבותית קיים סיפוק רב בידיעה כי תרמנו למען האחר, למען הלקוחות שלנו. אנו מיישמים מיזמים התנדבותיים בראייה של אחריות חברתית, על מנת להפוך את הקהילה למקום טוב יותר ולהקל ככל האפשר על לקוחות התאגיד בתקופה המורכבת והמאתגרת בה אנו חיים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך