קינן אדריכלים – אדריכלות ועיצוב פנים עם המומחים!

כולנו חולמים על בית החלומות שלנו, כזה שיהיה מרווח, מואר, מסוגנן ומעוצב בטוב טעם. באמצעות שיטות טכנולוגיות מתקדמות והבנה מעמיקה בתחומים הבלתי נפרדים של אדריכלות ועיצוב פנים, קינן אדריכלים יוכלו לסייע לכם להגשים את החלום ולמצות את הפוטנציאל של חלל המגורים שלכם
תמונה : PIXABAY

בית החלומות

לאחר יום עבודה מתיש, או יום לימודים ארוך, כולנו מחכים לרגע בו נגיע אל הבית ונבלה רגעים משמחים בחיק המשפחה שלנו. אין ספק כי הבית מהווה עבורנו חלל אינטימי ומשפחתי, כך שניתן להבין מדוע ישראלים רבים חולמים על רכישת בית משלהם. 

פעמים רבות, גם עבור אלו שהצליחו להגשים את החלום ולרכוש בית משלהם, מתגלים פערים, הנובעים משיקולים תקציביים, או סיבות אחרות, בין בית החלומות שדמיינו לעצמנו, לבין הבית שרכשנו בפועל. אך למעשה, גם אם נראה כי לא מדובר בבית עליו תמיד חלמתם, באמצעות תהליך עיצוב בתים המשלב בין אדריכלות פנים, לבין עיצוב פנים, ניתן להגיע לתוצאות מפתיעות ומרשימות בהחלט.

עיצוב דירות

כיום, אנו חיים בעידן מודרני המעניק חשיבות רבה למראה החיצוני של הפריטים השונים, כשבאמצעות הצבעים הנכונים והסגנון המתאים, ניתן לשדרג את המראה של כל פריט בהתאם לטעם האישי שלנו. כך, תחום העיצוב פרץ בשנים האחרונות גם לעולם הנדל"ן, כשהחללים הביתיים שלנו זוכים לעיצובים, צבעים וסגנונות שונים – מודרניים, כפריים ועוד.

תהליך של עיצוב דירות, עיצוב בתים פרטיים, או עיצוב וילות, מתחיל למעשה עם בחירת אדריכל  מנוסה המתמחה בעיצוב פנים ולכן, כדאי שנכיר מהי בדיוק אדריכלות, וכיצד למעשה השילוב בין אדריכלים לבין מעצבי פנים, יוצר את השילוב המנצח בדרך לתכנון ועיצוב מושלם של הבית שלכם. 

אדריכלות – קווים לדמותה

תכנון ועיצוב בתים פרטיים, או דירות מגורים, בעיקר מהשלב של תכנון והקמת המבנה, מחייבת בחירת משרד אדריכלות מקצועי. למעשה, על האדריכל המקצועי לעבור מסלול הכשרה הנמשך כחמש שנים, כאשר בנוסף להן, יצטרך לעבור תקופת התמחות ומבחני הסמכה. לאחר מכן, יוכל האדריכל לעסוק בתכנון מבנה עד 10 קומות, לחתום על מסמכים המעידים על בטיחות המבנה, להגיש בקשות לאישורי בנייה אצל הוועדות העירוניות השונות ועוד.

מלבד הידע הטכני בתכנון ועיצוב מתאים של המבנה, על האדריכל להיות בעל חוש אומנותי ועיצובי. עבודת האדריכל משפיעה באופן מהותי על הגבולות העיצוביים האפשריים, הן באופן חיצוני והן על חללי הפנים, כשהשילוב עם עיצוב פנים מהווה השלמה למלאכת התכנון ועבודת האדריכל ומאפשר למעשה לנצל באופן מקסימלי את תכנון המבנה ולהתאים עבורו את העיצוב המתאים ביותר.

אדריכלות ועיצוב פנים – רק עם המומחים

אפשרויות תכנון המבנה ובמיוחד העיצוב החיצוני והפנימי שלו, הן כמעט ובלתי נגמרות ובבואנו לבחור את המראה מושלם, אנחנו יכולים להתבלבל וללכת לאיבוד בקלות. אצל קינן אדריכלים – משרד אדריכלים ועיצוב פנים, תוכלו ליהנות מהשילוב המנצח של אדריכלים מקצועיים ומעצבי פנים יצירתיים, כל הדרך להפיכת בית החלומות למציאות קיימת בשטח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך