בן שמעון: "צריך למצוא את הדרך לשנות את התוצאות"

בן שמעון זוכה לגיבוי מלא באשדוד. לקבוצה שלה 5 הפסדים בשישה מחזורים, יש עתה שלושה משחקים מול מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בן שמעון: "העונה הזו כל משחק אפשר לנצח וכל משחק אפשר להפסיד".
רן בן שמעון. צילום: נתנאל פריינטי,

אכזבה גדולה במ.ס אשדוד מההפסד החמישי בשישה משחקים, האחרון במוצ"ש לסכנין 1:0. יחד עם זאת המאמן רן בן שמעון זוכה לגיבוי מהנהלת הקבוצה. מנגד ברור שאי אפשר להמשיך ככה עם התוצאות, ונראה כי השבוע יתנו את הדעת לעניין הזה, כיצד לעצור את רצף ההפסדים.

המאמן עצמו אמר בסיום: "כרגע אנחנו מתקשים מול משחק של צפיפות. אנחנו קבוצה שמניעה שולטת, משחקת כדורגל טוב, אבל כדורגל זה תוצאה. אני לא מצר על כך שאנחנו משחקים כדורגל, זה לא ישתנה פה. צריך למצוא את הדרך לשנות את תוצאות. אני מאמין בקבוצה ויכול לנצח כל קבוצה בליגת העל".

לאשדוד צפויים עתה שלושה משחקים מול הבכירות, מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בן שמעון: "אני מאמין שיהיו משחקים קשים גם ליריבות שלנו. העונה הזו כל משחק אפשר לנצח וכל משחק אפשר להפסיד. נמשיך להאמין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך