חמסה. הפסד חמישי בשישה משחקים למ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד הגיעה למשחק הזה מול סכנין לאחר ארבעה הפסדים בחמישה מחזורים. חמש דקות טובות של סכנין הספיקו לה לשער אחד ולניצחון. אשדוד כבר עם הפסד חמישי בשישה משחקים.
קני סייף. (צילום: טל אקוקה).

גם בחלומות הכי גרועים של אנשי מ.ס אשדוד הם לא "חלמו" לפתוח עונה עם 4 הפסדים ב-5 מחזורים. אשדוד הבינה שהיא יכולה לנצח או.. לנצח…את סכנין במשחק במחזור השישי בליגת העל, במוצ"ש. אבל גם המשחק הזה נגמר רע מבחינת אשדוד עם הפסד לסכנין החלשה בעצמה – 1:0.

אשדוד לא רק שהייתה צריכה ניצחון, היא פתחה בכדי להשיג אותו ולחצה את סכנים לשערה. אור אינברום (12) ניסה בעיטה לא חזקה ליד הקורה. 3 דקות אח"כ ניסה סייף חזק יותר אבל גם הוא לא היה מדויק. סכנין התגוננה השתמשה במתפרצות ובאחת מהן מנע גיל כהן (20) ממלמד להביך את אשדוד עם שער חובה. מ.ס אשדוד החזיקה יותר בכדור אבל לא תרגמה את זה לשער. סכנין רק התגוננה, אבל יצאה במחצית עם מה שרצתה. תיקו מאופס.

בן שמעון. הפסד חמישי (צילום: טל אקוקה).

. דווקא סכנין (49) פתחה את המחצית השנייה יותר טוב. זה התחיל בהחמצה של גיא מלמד שנגח מקרוב מעל לשער. דקה אח"כ צירקוביץ' בעט כדור שעבר את כולם וג'ראפי מנע שער. מנע? הכדור יצא לקרן. הקרן הוגבהה גנאיים השתלט ברחבה ובעט לשער, גיל כהן נגע ביד והשופט לייבה קבע פנדל . בירם כיאל בעט את הפנדל פנימה 0:1 לסכנין. שער שהיה מהפתיחה באוויר.

בן שמעון הגיב והכניס את שלו הרוש וגל קעטבי במקום אינברום ואבו עקל. חיפש את השוויון. אשדוד המשיכה ללחוץ כמו במחצית הראשונה וסכנין המשיכה להתגונן. אבל כמו במחצית הראשונה אשדוד לא ידעה להפוך את השליטה בכדור למשהו ליד השער של סכנין. או במילים אחרות, לכבוש. בתוספת הזמן חשבנו שאשדוד תוציא את הנקודה שהיא ראויה לה, אבל גד עמוס שוער סכנין לקח שער בטוח מכדור נגיחה של באיו. אשדוד רשומת את החמישי בשישה משחקים.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ', גיל כהן, קני סייף (קמהאני, 83), אבו עקל (קעטבי, 61), ג'אבר (עגייב,75), אינברום (שלו הרוש, 61), בילו (בזיע, 75), מתאוסיניו, באיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך