לא אותה רמה. אשדוד הובסה ברמת גן במחזור הראשון בליגה הלאומית בכדורסל

במחזור הראשון בליגה לאומית בכדורסל, הובסה מכבי אשדוד ברמת גן - 69:78. לא כך ציפתה אשדוד לפתוח את העונה.
שחקני ר"ג חוגגים.
מכבי אשדוד לא חלמה לפתוח את העונה בליגה הלאומית בכדורסל בהפסד כזה צורב לר"ג  67:98. אשדוד ידעה שהיא יוצאת למשחק חוץ קשה, אבל לא ציפתה לקריסה כזו. אשדוד רוצה לעלות לליגת העל, אבל כרגע, לפחות כרגע, נראה כי ציפיות לחוד ומציאות לחוד. יש מה לשפר.
אחרי פתיחה מהוססת, ר"ג הצליחה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 13:20. מכבי עירוני רמת גן המשיכה במומנטום ברבע השני ועם הגנה נהדרת סגרה ריצת 4-13 שהסתיימה עם מהלך הגנתי גדול של מוריאל לוטאטי. הדולפינים עוד צימקו מעט, אך פעם אחר פעם הביתיים הצליחו להגיע למצבי זריקה נוחים והענישו – 23:37, 4 דקות למחצית.  גם פול דילייני השתתף בחגיגה עם סל ועבירה ואת החצי הראשון חתם דקאריי טאקר (14 נקודות) בשלשה – 33:54 למכבי עירוני רמת גן. עם פתיחת הרבע השלישי היתרון של מכבי עירוני רמת גן הגיע לשיאו – 38:65. מכאן היתרון גדל בדרך לניצחון משכנע של מכבי עירוני רמת גן.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה 19 נק', רביב פיטשון 15 נק', טחואן אגיי (13 ריבאונדים) 10 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך