3.5 שנות מאסר לעבריין אלירן חובב בתיק הירי בנער בינואר האחרון

חובב שמואשם בירי ופציעת קטין והחזקת אמצעי לחימה, ירצה 3.5 שנים בניכוי ימי מעצרו בעוד גיסו בר ועקנין המואשם בתקיפה וחבלה חמורה ירצה 2.5 שנים בניכוי ימי מעצרו

לאחר כ10 חודשים של בית משפט, הגיעו סוף סוף העבריין הבכיר אלירן חובב, וגיסו בר ועקנין, להסדר טיעון עם הפרקליטות בתיק הירי בנער בינואר האחרון, בו כזכור הגיע חובב לעזרתו של גיסו בר ועקנין חמוש באקדח לאחר שהלה סיפר לחובב ששני נערים רדפו אחריו וניסו לתקוף אותו.

הנערים בני 19 ו16 חשדו שועקנין הוא זה שהטריד אחד מהם בהודעות sms על חברתו ורדפו אחריו ברכב, אולם כשהבינו שטעו עזבו את המקום. ועקנין גייס לעזרתו את גיסו מראשי המאפיה הגרוזינית, אלירן חובב וזה הגיע חמוש באקדח ביחד עם אדם נוסף למקום בו עמדו הנערים.

כשבן ה19 ראה את חובב יוצא אליו עם האקדח, הוא קפץ עליו והחל להכות בו באגרופים, חובב הנדהם החל להאבק בו וירה מספר כדורים, שאחד מהם פגע בטעות בנער בן ה16 שהתחבא מאחורי פח אשפה. בנתיים ועקנין והאדם הנוסף שיסו את כלב התקיפה של חובב בבן ה19 תקפו אותו ונמלטו מהמקום.

פרקליטם של חובב ו ועקנין עו"ד נס בן נתן טען שהם אלה שהותקפו, אולם פציעתו של בן ה16 לא הותירה הרבה ברירות לבית המשפט והשניים יצאו בעונש קל יחסית של 3.5 שנים ו2.5 שנים בהתאמה. מעמדו של חובב בארגון הפשע של בני שלמה, לא תרם במיוחד וזמן ארוך שבפרקליטות לא הסכימו להגיע איתו להסדר טיעון בגלל שחרורם של שלום דומרני ובני שלמה, בפרקליטות לא רצו להבעיר עוד יותר את השטח והעדיפו לא להגיע להסדר טיעון עם אנשים נפיצים. בסופו של דבר הסכימה הפרקליטות וחובב ירצה 3.5 שנות מאסר בניכוי 9 החודשים אותם ישב כבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך